“Ülker Çikolata İstanbul” global lansmanla tanıtıldı
- Brandmap Haber

- 13 Eki
- 1 dakikada okunur

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve pladis ile GODIVA Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, kişisel LinkedIn hesabından yaptığı paylaşımla Ülker Çikolata’nın yeni ürünü “Ülker Çikolata İstanbul”u tanıttı. İstanbul’un benzersiz kültüründen ilham alınarak geliştirilen yeni çikolata, fındık, çıtır kadayıf ve baklava dokusunu bir araya getiriyor.
Murat Ülker paylaşımında, “Bu ürün sadece bir tat değil; bir şehir, bir kültür, bir ruh. İlk ısırıkta İstanbul’un sokaklarında yürür gibi hissediyorsunuz. Ve sonunda damağınızda kalan o kadayıf ve baklava dokusu, size İstanbul’dasınız, diyor” ifadeleriyle yeni ürünün hikayesini anlattı.
Ürün, global ölçekte ve “social-first” yaklaşımıyla dünyaya tanıtıldı
Ülker Çikolata İstanbul’un üretimi, Ülker’in İstanbul Topkapı’daki fabrikasında gerçekleştirildi. Lansman ise Ülker markası için bir ilke imza attı. Ülker Çikolata İstanbul, global ölçekte ve ‘social-first’ yaklaşımıyla dünyaya tanıtıldı.
Murat Ülker, paylaşımında ayrıca markanın inovasyon ve dijital dönüşüm vizyonuna değindi: “Bu lansman bizim için de bir ilk. İlk kez bir inovasyonumuzu global ölçekte, “social-first” yaklaşımıyla ele aldık. Dünyanın dört bir yanından içerik üreticileri bu tadı kendi hikayeleriyle dünyaya taşıdı. Ve pazarlama ekibimiz, bu süreci titizlikle ve tutkuyla yönetti. Her detay, İstanbul’un ruhunu yansıtmak için düşünüldü.”










Yorumlar