Ülker, yeni ürünü Ülker Çikolata İstanbul’u tanıttı
- Tuğçe Gülırmak

- 3 gün önce
- 2 dakikada okunur

Ülker, İstanbul’un çok katmanlı kültürel yapısı, tarihi ve gastronomi mirasından ilham alarak geliştirdiği yeni ürünü Ülker Çikolata İstanbul’u Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen etkinlikle tanıttı. Toplantıda tarihçi-yazar Saffet Emre Tonguç, İstanbul’un kültürel zenginliği ve tarihsel mirasını anlattı. Ünlü şef Arda Türkmen ise Ülker Çikolata İstanbul’dan esinlenerek hazırladığı özel tatlıyı davetlilere sundu.
Etkinlikte Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, ürünün geliştirme süreci ve iletişim kampanyası hakkında bilgi verdi. Ülker Çikolata İstanbul, fındıklı dolgu, çıtır kadayıf ve baklava parçacıklarıyla hazırlanmış sütlü çikolatalı tablet formuyla markanın ürün portföyünde farklı bir konumda yer alıyor.

“Çikolata severler artık lezzetten öte bir hikâye arıyor”
Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı konuşmasına “Bugün burada sadece yeni bir ürünü tanıtmak için değil, aslında bir hikâyeyi, bir ilhamı paylaşmak ve İstanbul’un büyüsünü yeniden hep beraber keşfetmek için birlikteyiz” diyerek başladı. Tüm dünyada fenomen olduktan çok kısa bir süre sonra 2024 yılında çikolata ürün portföylerine kattıkları “Meşhur Dubai Lezzeti” ile başlayan yolculuğun, Ülker’e çok net bir şey gösterdiğini belirterek; “Ülkemizdeki ve dünyadaki çikolata severler artık sadece bir tat aramıyor, lezzetten öte bir hikâye, bir duygu, bir deneyim arıyor. İşte bu anlayıştan hareketle, yepyeni bir yolculuğa çıktık. Kadayıfın çıtırtısını, fındıklı dolgusunun yoğunluğu ve baklava parçacıklarının eşsiz lezzetini bir araya getirerek, İstanbul’un çok katmanlı ruhunu Ülker Çikolata İstanbul’la buluşturduk” dedi.
“İlk kez bir inovasyonumuzun iletişimini global ölçekte başlattık”
Kabakçı, “İlk kez bir inovasyonun iletişimini global ölçekte başlattıklarını söyleyerek; “Dünyanın dört bir yanındaki içerik üreticileri çok kısa bir sürede bu tadı kendi platformlarına taşıdı. Ülker Çikolata İstanbul kısa sürede herkesin merak ettiği bir tat haline geldi.Her yeni ürünümüzde, sevenlerimizle kurduğumuz bağı daha da güçlendirmeyi, onların beklentilerini aşmayı ve çikolataya yeni anlamlar kazandırmayı hedefliyoruz. Bu yaklaşım, sadece bir gıda markası değil, bir deneyim markası olduğumuzu da gösteriyor” dedi.










Yorumlar