top of page

Yerel tedarikçinin sütüyle elde edilen Golf Maraşım, süt oranını yüzde 81’e yükseltti


2003 yılında Bursa fabrikasında 10 milyon litre kapasitesiyle üretime başlayan Golf Dondurma, günümüzde Bursa ve Kahramanmaraş fabrikaları olmak üzere 135 milyon litreye ulaşan üretim kapasitesine sahip bir yerli üretici. 20 yılda pek çok yeniliğe imza atan ve inovasyon odaklı üretim yapan marka, 12 Haziran Çarşamba günü Feriye’de düzenlediği basın toplantısında hem yeni ürünleri tanıttı hem de Üstün Lezzet Ödüllü Golf Maraşım’ın süt oranını yüzde 75'ten yüzde 81’e yükselttiğini duyurdu.

 

Sütü yerel üreticilerden alarak Türkiye ekonomisine katkı sunan Golf Dondurma, 14 kişilik AR-GE ekibinin çalışmaları sayesinde, geliştirdiği Maraşım dondurmalarının lezzetini artırırken kıvamını ve kalitesini korumayı başardı. 

Uluslararası otoriterler tarafından da tescil edildi

Golf Dondurma Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Ezgi Eröz, süt oranı yüzde 81’e yükseltilen Golf Maraşım lezzetlerinin uluslararası otoriterler tarafından da tescil edildiğinin altını çizdi: “Yenilikleri, gelişmeleri, trendleri ve çağın şartlarını sürekli takip ediyoruz. Özenle hazırladığımız ürünlerimizin lezzeti de sadece tüketiciler tarafından değil, uluslararası otoriteler tarafından da tescil edilmiş durumda. Çünkü Golf Dondurma ailesi olarak yola çıktığımız ilk günden bugüne tüketicilerimize benzersiz lezzetleri kaliteli ve güvenilir şekilde sunuyoruz. Hatta kalite ve lezzetinden ödün vermediğimiz, süt tozu bulunmayan Golf Maraşım ürünümüzün inek ve keçi sütünden elde edilen yüksek süt içeriği ile Uluslararası Lezzet Enstitüsü tarafından da Üstün Lezzet Ödülüne layık görülmesi de bunun bir göstergesi.”

 

Süt yerel üreticilerden temin ediliyor

Golf Dondurma Fabrikalar Direktörü Levent Bilginer ise yenilikçi ve inovatif dondurmalar için sütü yerel üreticilerden temin ettiklerini belirtti ve bölgeye olan hassasiyetlerini aktardı: “Kahramanmaraş fabrikamız kurulduğu günden bu yana bölge ekonomisine gerek istihdam gerekse süt temini ile önemli bir katkı sunuyor, 6 Şubat depremleri sonrasında da bu desteği artırarak bölge istihdamına sürdürülebilir şekilde katkı sağlamaya devam ediyoruz. ‘Biz hep buradayız, çünkü biz buralıyız’ sloganımızla birlik, beraberlik ve dayanışmayla yaraları sarma vizyonuyla hareket ettik. Bu doğrultuda hem fabrikamızda istihdamı hem de bölge halkından temin ettiğimiz ürün miktarını üst seviyelere çıkardık.”

 

Comments


bottom of page