top of page

Yasemin Kay Allen, Jimmy Key’in marka yüzü oldu

tugcegulirmak

Güçlü tema hikâyeleriyle 2023-2024 sonbahar-kış sezonuna hazırlanan ve 5 ülkede faaliyet gösteren Jimmy Key ilk marka yüzü olarak Yasemin Kay Allen ile anlaştı. Yapılan iş birliği Sonbahar-Kış 2023-2024 sezonunu kapsarken, fotoğraf ve video çekimleri tamamlanarak afişler İstanbul ve İzmir’de billboardlarda yerini almaya başladı.


Jimmy Key’in Sonbahar-Kış sezonu içinde yer alan Ekim ayında; Malacite green, midnight plum gibi mücevher tonları bir arada kullanılarak sakin ama etkili looklar oluşturulurken, taş ve pırıltı detayları koleksiyonda öne çıkıyor. Kasım ayındaki ürün gruplarında ise; “Apres ski" teması vurgulanırken, desenlerde özellikle sezon trendi olan landscape imajlar kullanılıyor. Mavi, camel, lacivert ve silver birlikteliğinin kullanıldığı temada soğuk kış ruhu hem renklere hem de desenlerle yansıyor.


Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page