top of page
Brandmap Haber

Yapay zekâ destekli ETi Popkek PopGPT, raflarda yerini aldı



Türkiye’nin mutluluk denince akla gelen markası ETi, kek kategorisinin sevilen markalarından olan Popkek’in yeni çeşidi “ETi Popkek PopGPT”yle, kek kavramına yapay zekâ kattı. Yenilikçi lansmanları ve benzersiz lezzetleriyle tüketicilerinin hayatına mutluluk katan ETi, gençlerin son dönemde günlük hayatlarında sıkça kullandıkları yapay zekâya sorarak belirlediği frambuazlı cheesecake tadındaki yeni lezzeti ETi Popkek PopGPT ile bir kez daha gençlerin ilgi odağı olmaya aday. Yapay zekâdan esinlenilerek üretilen ve piyasaya sınırlı sayıda sürülen PopGPT ile ETi Popkek, kendi kategorisinde de fark yaratmaya devam ediyor.

 

Diyalog konusunda uzmanlaşmış bir yapay zekâ sohbet robotuna danışılan ve yapay zekâdan esinlenilen ETi Popkek PopGPT, üretiminden lezzetine kadar 7’den 70’e tüm kek severlere farklı ve inovatif bir lezzet deneyimi sunuyor.  

Comments


bottom of page