Yandex, Türkiye'deki e-ticaret sektörünün temsilcilerini ve basın mensuplarını Il Cortile Restaurant'ta düzenlediği etkinlikte bir araya getirdi. Sektörün mevcut durumunun ve zorluklarının aktarıldığı etkinlikte Yandex, kendi teknolojileri aracılığıyla bu problemlerin nasıl ele alacağına dair önerilerini ve vizyonunu paylaştı.
Yandex, e-ticaret sektörünün önemli temsilcilerini ağırladığı etkinlikte, Türkiye'deki e-ticaret profesyonelleri arasında gerçekleştirdiği anketin sonuçlarını da paylaştı. Araştırmaya göre ankete katılanların çoğunluğu (%57), dijital pazarlamada artan satın alma maliyetinin, büyümenin önündeki en büyük engel olduğunu ifade etti.
Maliyet açısından verimli olmanın en iyi yolunun, tüm pazarlama hunisi üzerinde çalışmak olduğunu dile getiren Veronika Zueva, Yandex Ads Türkiye Bölge Müdürü konuyla ilgili şunları söyledi: “İşletmelerin web veya mobil uygulamalarına yeni kullanıcılar çektikten sonra, yeni kullanıcıyı satın alma işlemine yönlendirmek için birkaç temas noktası kullanması gerekir. İşte burada yeniden hedefleme devreye giriyor. Yandex Ads olarak yeniden hedefleme çözümümüz ile e-ticaret işletmelerinin ek dönüşümler elde etmesine yardımcı oluyoruz.”
Yandex'in e-ticaret verileri üzerinde özel olarak eğitilmiş yapay zekâ algoritmaları sayesinde işletmelerin gelirlerini en üst düzeye çıkarabileceğini vurgulayan Zueva, “Çözümümüzle birlikte, Reklam Harcamasının Getirisi’nde (ROAS) mükemmel sonuçlar göstererek halihazırda müşterilerimizin hedeflerine ulaşmalarına ve hedeflerinin üzerine çıkmalarına yardımcı olduk. Beymen, Saat&Saat ve Eyüp Sabri Tuncer gibi Türkiye'nin önde gelen e-ticaret markaları arasında bulunan firmalarla birçok başarılı çalışma gerçekleştirdik. Bunun gibi hayata geçirilmiş vakalar, yaklaşımımızın mevcut e-ticaret endüstrisi zorluklarına karşı test edildiğini ve Türkiye'de daha fazla şirketin gelişmesine ve kazanmasına yardımcı olabileceğimizi gösteriyor” diye konuştu.
Comments