top of page
Brandmap Haber

Vodafone, işveren markası olma yolunda ilerliyor



Vodafone, Türkiye’nin en iyi çalışan deneyimini sunan işvereni olmayı hedefliyor. Bu hedefi doğrultusunda, çalışma kültürünü ve çalışanlarına sunduğu imkânları kamuoyuyla paylaşmak üzere sosyal medya üzerinden bir tanıtım kampanyası başlattı.


Kampanya için hazırlanan ve çeşitli iş görüşmelerinden bölümlerin yer aldığı videoda, Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy’a şirketin reklam yüzü, ünlü oyuncu Aras Bulut İynemli eşlik ediyor. “Vodafone’da çalışmak güzel iş” mesajının verildiği videoda, şirketin ebeveyn izni uygulamasından yurtdışında çalışma olanaklarına kadar pek çok farklı İK politikası tanıtılıyor. Gizli kamera kullanılarak yapılan çekimlerde, Engin Aksoy ve Aras Bulut İynemli iş görüşmesine gelen adayları sordukları sorular ve verdikleri bilgilerle şaşırtırken, Vodafone’un çalışanlarına sunduğu imkânları samimi ve eğlenceli bir dille anlatıyor. Video, tüm dijital mecralarda yayına girdi.

 

Künye:

Reklamveren: Vodafone Türkiye 

Reklamveren Ekibi: Nazlı Tlabar Güler, Meltem Bakiler Şahin, Ayça Kahraman, Seçil Demiralp, Letisya Taşçı, Pınar Keleş, İpek Cönbez, Irmak Ayçiçeği, Fatma Bal

Reklam Ajansı: VML

CEO: Enis Orhun

ECD: Arkın Kahyaoğlu

CSO: Fatih Tüylüoğlu

Genel Müdür: Özlem Ünlüçay

Kreatif Direktör: Renan Erdener, Erdem Güler 

Kreatif Grup Başkanı: Cem Yolal, Selver Yılmaz

Reklam Yazarı: Ediz Alp Yalçın

Sanat Yönetmeni: Gökhan Gör

Grafik: Burak Kirpi, Burak Abbas

Müşteri İlişkileri: Esma Ateş 

Strateji Direktörü: Aslı Koparal 

Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Tuğse Gökhan

Yapım Şirketi: Kala Film 

Yönetmen: Deniz Tarsus

Müzik: Universal Music

Post Prodüksiyon: 1000Volt

Comments


bottom of page