Turknet, yeni marka kimliğiyle hazırladığı reklam serisini yayınladı
- Brandmap Haber
- 2 gün önce
- 1 dakikada okunur

Türkiye’nin yeni nesil internet sağlayıcısı Turknet, yenilenen marka kimliği ve “İnternet, Turknet” mottosuyla hazırladığı beş reklam filmiyle yeni dönemini duyurdu. Seride; ezber bozan, çeşitli metaforlarla tüketicide merak ve ilgi uyandıran beş farklı film yer alıyor.
5 film ve 5 hikaye ile internet metaforlarla anlatılıyor
Kampanya, günlük yaşamdan sahneler üzerinden internet deneyiminin farklı boyutlarını yaratıcı metaforlarla aktarıyor. Her filmde internetin hayatımızdaki yeri sade, anlaşılır ve çarpıcı hikâyelerle anlatılıyor; Turknet’in “basit, net ve özgür” internet yaklaşımı izleyiciye yansıtılıyor.
“İnternet, Turknet” söylemiyle yeni bir dönem başlıyor
Turknet, yeni marka kimliği ve mottosunu yalnızca reklam filmleriyle değil, bütünsel bir iletişim stratejisiyle de hayata geçiriyor. Kampanya; dijital mecralarda, sosyal medya platformlarında ve ülke genelinde başlıca illerdeki açıkhava mecralarında yayına alındı. Yeni dönemi simgeleyen “İnternet, Turknet” temalı özel kampanya şarkısıyla mesajını müzik aracılığıyla da geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyor. Böylece marka söylemi, hem görsel hem de işitsel olarak tüketicinin tüm temas noktalarına entegre ediliyor.
Reklam filmleri:
Künye:
Marka:Turknet
Marka Ekibi: Gül Sağır Aydın, Simru Delen İpek
Marka Ekibi;
Strateji ve Kreatif: Gül Sağır Aydın, Simru Delen İpek, Sena Köroğlu Tetik, Onur Erdem, Nefise Sun
Kreatif Uygulama: Öyküm Avadan, Bulut Şengün, Hüseyin Berk Gürsoy
Sosyal Medya ve Topluluk: Anıl Taş, Tayfun Güney, Ezgi Kara, Serap Tekin Girgin, Betül Sağlam
Yaratıcı Ajans: Consciouslab
Yönetmen: Ferit Katipoğlu – Hokus Film
Görsel Tasarım ve Uyarlama: Studio Ecrire ve Fri Agency
Sosyal Medya Ajansı: Glow Agency
Yorumlar