top of page

TEB, sürdürülebilirlik temalı yeni reklam filmini yayınladı



TEB, sürdürülebilir ekonomik büyümeyi desteklerken “iyi ve örnek banka” anlayışıyla ekonomi, çevre ve toplum için pozitif etki yaratan, fayda sağlayan çalışmalar yapıyor. Paydaşlarıyla birlikte toplumu daha iyi bir geleceğe taşımak için çalışan banka, sürdürülebilirlik konusunda toplumsal farkındalığı artırmaya yönelik çalışmalarına da aralıksız devam ediyor. 

 

TEB, daha önce sürdürülebilirliğin önemine dikkat çekmek ve bu konuda farkındalık yaratmak için başrolünde geleceğimizi temsil eden çocukların yer aldığı ve sürdürülebilirliğe dair kendilerine özgü mesajlarını paylaştığı bir reklam kampanyası gerçekleştirmiş; ardından moderatörlüğünü Boran Kuzum'un üstlendiği “Ya Sonra? Sürdürülebilir Bir Dünya” adlı video serisiyle alanında uzman isimlerle daha iyi bir gelecek için teknolojiyi, tarımı, mimariyi, modayı ve hayatı nasıl daha sürdürülebilir hale getirebileceğimize dikkat çekmişti. 

 

“TEB Etkisi, Bugün İyi Yarın Daha İyi” 

TEB şimdi de, daha iyi bir gelecek için hayata geçirdiği projeleri anlattığı ve sürdürülebilirlik konusunda farkındalığı artırmayı amaçladığı yeni bir reklam kampanyası başlattı. TEB’in sürdürülebilirlik alanında yaptığı çalışmalarda başarılı iş birliklerine imza attığı ve aynı zamanda marka elçisi olan Boran Kuzum’un başrolde olduğu “TEB Etkisi, Bugün İyi Yarın Daha İyi” reklam kampanyası 15 Mart itibarıyla televizyon kanallarının yanı sıra dijital platformlarda da yayına girdi. 

 

İyiye verilen desteğin ya da küçük bir hareketin sadece bugünü değil geleceği de pozitif yönde etkilediğinin vurgulandığı reklam kampanyasında, TEB’in sürdürülebilir tarıma desteği, yenilenebilir enerji yatırımlarına desteği, kadın girişimcilere sağladığı danışmanlık ve finansal destekler, çevreci taşıt kredileri ve TEB Aile Akademisi’nde sunulan çevre ve iklim okuryazarlığı eğitimleri anlatılıyor. Kampanya ile TEB’in geleceği bugünden düşünerek hareket edenlere yönelik finansal destekleri ve finansal olmayan ürün ve hizmetleri sayesinde yarattığı pozitif etkilere, kısaca “TEB Etkisi”ne dikkat çekiliyor. 

 

 

Künye:

Reklamveren: Türk Ekonomi Bankası (TEB) Marka ve İletişim Ekibi

Reklam/Yaratıcı Ajansı: 4129 Grey, Wunderman Thompson TEB Ekipleri

Katılımcı Ajanslar: OMD Türkiye, Cheil Türkiye, Medyaevi

Yönetmen: Serter Tırmık

Yapım Şirketi: Kala Film 

Mecra: TV, dijital platformlar

 


 

 

 

Comments


bottom of page