top of page

SuperFresh, “reels” formatını televizyona taşıyan ilk marka oldu



Türkiye’nin dondurulmuş gıda şirketi SuperFresh, üç yılı aşkın süredir marka yüzü olan Refika Birgül ile Ramazan ayına özel yenilikçi bir reklam kampanyasına imza attı. Dijitalde en çok izlenen tariflerin sahibi olan Refika Birgülün SuperFresh ürünleriyle hazırlanmış 10 farklı tarifinin yer aldığı “Süper Hızlı Tarifler” reklam serisi Ramazan boyunca hem televizyon ekranlarında hem de SuperFresh’in sosyal medya hesaplarından izleyiciyle buluşacak.


Türkiye’de yemek tariflerinin ayrıntılı bir şekilde reklam filmlerinde yer aldığı ilk örnek olan Süper Hızlı Tarifler reklam serisi, dijitalin 1 dakikalık “reels” formatını televizyona uyarlayarak Ramazan boyunca tüketicilerin “ne pişirsem” sorusuna cevap verecek.



Comments


bottom of page