SuperFresh, dondurulmuş pizzada "Artizan" dönemini, etkileyici bir lansmanla başlattı
- Brandmap Haber

- 4 saat önce
- 2 dakikada okunur

SuperFresh, dondurulmuş pizzada “Artizan” dönemini, etkileyici bir lansmanla başlattı
SuperFresh, pizzada yepyeni bir deneyim sunan ürünü “Pizza Artizan”ın tanıtımı için merak uyandıran bir lansman sürecine imza attı. İstanbul Beşiktaş’ta Pizza Artizan adıyla 1 günlük pop up restoran açan SuperFresh, Pizza Artizan’ın ‘restoran kalitesindeki pizza lezzeti’ iddiasını birebir deneyimletti. SuperFresh; Pizza Artizan’ın 12 saat mayalanan, her biri tek tek elde açılan hamuruyla, restoran standardındaki taş fırın deneyimini dondurulmuş pizzaya taşımış oldu.
Türkiye’nin lider* dondurulmuş gıda markası SuperFresh, pizzada yepyeni bir deneyim sunan ürünü Pizza Artizan için merak uyandıran bir lansman sürecine imza attı. İstanbul Beşiktaş’ta “Pizza Artizan” adıyla bir günlüğüne açılan pop-up restoran ile marka, ürünün “evde restoran kalitesinde pizza lezzeti” iddiasını birebir deneyimletti.
12 saat mayalanan, her biri tek tek elde açılan hamuruyla restoran standardındaki taş fırın deneyimini dondurulmuş pizzaya taşıyan Pizza Artizan; mozzarella ve dana pepperoni içeriğiyle fark yaratan bir lezzet sunuyor. Migros’a özel geliştirilen ürün, restoran kalitesindeki pizza lezzetini hem erişilebilir kılıyor hem de tüketicinin istediği her an evde deneyimlemesine olanak sağlıyor.

Mesajını kurgusuyla veren lansman: “Evde restoran kalitesinde pizza lezzeti”
SuperFresh’in cesur ve yenilikçi yaklaşımı, sıradışı bir kampanya sürecine dönüştü. Lansman öncesinde dijital ortamlarda merak yaratıldı; ardından İstanbul Beşiktaş’taki bir restoranın bir günlüğüne kapılarını “Pizza Artizan” adıyla açmasıyla süreç fiziksel deneyime taşındı.
Orkun Işıtmak, Hikayeden Adamlar, Uberküloz gibi sosyal medyanın sevilen içerik üreticilerinin ve pizzasever tüketicilerin katıldığı etkinlikte, herkes merak edilen pizzanın tadına baktı. Davetliler, tek günlük olacağını bilmeden geldikleri pizzacının açılış gecesinde yedikleri pizzanın aslında SuperFresh ürünü olduğunu eğlenceli bir şekilde öğrendi. Böylece Pizza Artizan’ın “restoranda taş fırın deneyimini evlere taşıyan” lezzeti; dijitalde başlayan, fiziki deneyimle devam eden keyifli bir kampanya süreciyle adeta canlandı.
Ertesi gün pizzacının kepenkleri kapatılırken, üzerine yerleştirilen “Taşındık. Merak ettiğiniz Pizza Artizan şimdi Migros’ta” mesajıyla tüketiciler mağazalara ve online satış kanallarına yönlendirildi. Lansman gecesinde yaşananların sosyal medyada paylaşılmasıyla birlikte birçok tüketici pizzacının önüne akın etti ve SuperFresh pizzalarının tadına bakma fırsatı buldu.

Artizan pizza lezzetine ulaşmak hiç bu kadar kolay olmamıştı
SuperFresh Pizza Artizan’ın ilk lansman ürünü Dana Pepperoni, 12 saat mayalanmış el açması hamuru ile evde taş fırın deneyimi sunuyor. Her bir pizzanın tek tek elde açılan yumuşak ve gözenekli hamuru; dana pepperoni, mozzarella peyniri, enfes domates ve pesto sosuyla birleşerek Pizza Artizan’ın benzersiz lezzetini oluşturuyor.İlgi çekici bir tanıtım süreciyle tüketicinin hayatına pratik ve erişilebilir şekilde dahil olan SuperFresh Pizza Artizan; Migros, Macrocenter mağazaları ve Migros Sanal Market üzerinden satışa sunuldu. Önümüzdeki dönemde portföyünü genişletmesi planlanan ürün, farklı deneyim kurgularıyla tüketiciyle buluşmaya devam edecek.

“Pizza Artizan ile SuperFresh’ten her anlamda yepyeni bir deneyim”
Besler CMO’su Gülizar Öcal Doğan, dondurulmuş pizzada geleneksel yöntemleri inovasyonla birleştiren Pizza Artizan’ın tüketici ihtiyaçlarına uygun bir anlayışla geliştirildiğini belirterek, “Pizza, SuperFresh için güçlü bir kategori olmanın ötesinde, markamızın yenilikçilik vizyonunu ve pazardaki öncü duruşunu en net şekilde ortaya koyduğumuz alanlardan biri. SuperFresh Pizza Artizan ile dondurulmuş pizzada restoran standardını yeni bir noktaya taşıyor, kategoriye değer katan bir deneyim sunuyoruz.Lansman sürecinde klasik iletişim kalıplarının ötesine geçerek dijitalde başlattığımız etkileşimi gerçek hayatta deneyime dönüştüren, tüketiciyi hikâyemizin merkezine alan bir yaklaşım benimsedik. Ürünü anlatmakla yetinmedik, yaşatmak istedik. Bu bakış açısının Pizza Artizan’ın ruhunu ve SuperFresh’in geleceğe dönük pazarlama anlayışını en doğru şekilde yansıttığına inanıyoruz” dedi.
*NIQ tarafından Toplam Türkiye (İndirim Marketleri hariç) için 2025 Eylül MAT dönemi boyunca Dondurulmuş Gıda Kategorisi için raporlanan tonaj verisine dayanmaktadır.










Yorumlar