top of page
Brandmap Haber

Shell, yeni iletişim kampanyasına başladı



Shell yeni dönem iletişim kampanyasında misafirleriyle kurduğu bağı yine misafirlerinin deneyimlerini merkezine alarak yaratıcı ve samimi bir dille anlatıyor. “İnsanların Shell’i, Hep İleride” mottosuyla yola çıkan kampanyanın ilk filminde, Shell’in performans yakıtı Shell V-Power’ın zor anlara güç katması samimi bir hikayeyle ekranlara taşınıyor. 

 

Dünyanın tek marka altında konumlanan en büyük perakende şirketi olan Shell, yeni stratejinin hayata geçtiği iletişim kampanyasında performans yakıtı V-Power’dan istasyonları lezzet durakları haline getiren Shell Select marketlerine, temassız temiz tuvaletlerinden sektörün ilk sadakat programı Shell ClubSmart’a, Shell’de Kadın Enerjisi Programı’ndan Engelsiz Hizmet Alanlarına kadar misafirlerinin yolculuklarını keyifli hale getirdiğini “İnsanların Shell’i” mottosu ile vurguluyor.

 

Shell’in marka elçisi Engin Akyürek, kampanyanın ilk reklam filminde yokuşu çıkmakta zorlanan bir sürücüyü yenilikçi performans yakıtı Shell V-Power’la buluşturuyor. Shell V-Power’ın performans ve gücünün vurgulandığı reklam filminde “en dik yokuşları bile rahatça çıkabilmek isteyen insanların Shell'i” mesajı veriliyor. 

 

Shell, Türkiye’de her gün bir milyondan fazla misafirini istasyonlarında ağırlıyor. Bambaşka ihtiyaçları olan insanların hikayeleriyle devam edecek olan kampanyada, Engin Akyürek yine insanları “İnsanların Shell’i” ile buluşturmaya ve yolculuklarını keyifli hale getirmeye devam edecek.

 

 

Künye:

Reklamveren: Shell & Turcas Petrol A.Ş.

Kreatif Ajans: BLAB X CONCEPT İstanbul Prodüksiyon: AUTONOMY

Müzik: 25m2

Comments


bottom of page