top of page

Sevgililer Günü, tüketici davranışlarında hem geleneksel hem de modern yaklaşımları öne çıkartıyor

Brandmap Haber

Sevgililer Günü yaklaşırken tüketicilerin %25'inin hediye kararını henüz vermemiş olması, markalar için önemli bir fırsat yaratıyor. Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, bu dönemde öne çıkmak isteyen markalar için etkili stratejileri paylaştı.


Clickzone Kurucu Ortağı Alper Boyer, Sevgililer Günü’nde güzellik ve cilt bakımı kategorilerindeki %71 oranında artan ilgiye dikkat çekerek “Tüketiciler, bu yıl kendilerini ödüllendirme ve sevdiklerine anlamlı hediyeler alma konularında daha fazla zaman ve araştırma harcıyor. Karar süreci, teslimat süreleri, fiyat avantajları ve ödeme kolaylıkları ile çok daha karmaşık bir hale gelmiş durumda” diyor.


YouTube gibi platformlar, tüketicilerin hediye ve ilham bulmak için başvurduğu ana kaynaklardan biri haline gelirken tüketicilerin %25’inin henüz hangi hediyeyi alacağına karar vermemiş olması, markalar için fırsat yaratıyor.


Markalara tavsiyeler

Boyer, “Sevgililer Günü, sadece romantik ilişkilerde değil, bireysel öz bakım ve kendine özen göstermenin de ön planda olduğu bir dönem olarak dikkat çekiyor,” diyerek şu stratejileri vurguluyor: “Tüketiciler, özellikle 3 al 2 öde, set kampanyaları ve kişiselleştirilmiş indirimlere büyük ilgi gösteriyor. Bu tarz kampanyalar, alışveriş kararlarını hızlandırabiliyor. Tüketicilerin araştırma sürecini destekleyen yaratıcı reklam kampanyaları ve sosyal medya iş birlikleri ise fark yaratıyor.”


Kişiselleştirilmiş yapay zeka fark yaratıyor

Yapay zeka destekli alışveriş önerilerinin, tüketicilere kişisel dokunuşlarla hitap etme şansı sunduğunun altını çizen Boyer, özellikle çiftlere özel sürpriz kutular ve dijital etkinliklerin alışveriş deneyimini farklı bir boyuta taşıdığını ifade ediyor. Son dakikada hediye arayışında olan tüketicilere pratik çözümler sunmanın, markaları bir adım öne taşıyabileceğini ifade eden Boyer, kampanyalarına entegre edilen sosyal sorumluluk mesajlarının, tüketicilerle daha derin bir duygusal bağ kurma fırsatı sağladığını belirtiyor.

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page