top of page

Sabancı, “Birlikteliğin 100’ü”nü kutluyor

Brandmap Editör

1925 yılında, Hacı Ömer Sabancı tarafından temelleri atılan Sabancı Topluluğu, bu yıl 100’üncü yaşını kutluyor. Kurulduğu günden bu yana “bu topraklardan kazandığını bu toprakların insanıyla paylaşma” ilkesi doğrultusunda hareket eden; Adana’da başlayan başarı yolculuğunu bugün dünyanın 17 farklı ülkesine taşıyan Sabancı Topluluğu, 100’üncü yıl iletişimi kapsamında hazırladığı film serisinin ilkini sosyal medya hesaplarından paylaştı.

 

Söz konusu film, Sabancı Topluluğu’nun kurucusu Hacı Ömer Sabancı’nın, amcası Hacı Ahmet Sabancı ile birlikte Kayseri’den Adana’ya yürüyerek ulaşmasını konu alıyor. Filmde, 1923 yılında ilan edilen Cumhuriyet’in bu topraklara getirdiği güven, cesaret ve inançla temelleri atılan Sabancı’nın 100 yıldır ülkesi ve milleti için kararlıkla çalışmasının altı çiziliyor.

 

100. yıl iletişimi kapsamında hazırlanan film serisinin diğer versiyonları da önümüzdeki dönemde yayına alınacak. Söz konusu filmlerde, Sabancı’nın gençlere verdiği destekler, sanayi ve üretim anlamında ortaya koyduğu başarılar ve geleceğin teknolojileri konusunda yapılan öncü çalışmalar vurgulanacak.


100’üncü yılın çatı teması “Birlikteliğin 100’ü”

Sabancı Holding Kurumsal Marka Yönetimi ve İletişim Bölüm Başkanı Filiz Karagül Tüzün, Sabancı’nın hikayesinin aslında kararlılığın, azmin, ülke ve millet sevgisinin hikayesi olduğunun altını çizdi: “Bugün bu hikayenin bir asırdır devam etmesini sağlayan, Sabancı’nın bu topraklarda yarattığı güven duygusudur. 100’üncü yılımızın çatı temasını ‘Birlikteliğin 100’ü’ olarak belirlememizin temel nedeni de bu. Yıl boyunca yapacağımız tüm iletişim çalışmalarını da bu çatı altında hayata geçireceğiz. Geçmişe duyduğumuz saygı ile geleceğe dair umutlarımızı birleştiren bu anlayış, Sabancı’nın uzun vadeli vizyonunun bir yansıması. Bu film, tüm bu stratejinin ilk ayağı. Önümüzdeki dönemde, yayınlayacağımız yeni filmlerle, Sabancı’nın 100 yıllık bilgi birikimini, gençlere verdiği önemi, teknoloji odaklı gelecek vizyonunu ortaya koyacağız. En büyük hedefimiz, Sabancı’nın ikinci yüzyılında da bize duyulan bu güvene layık olabilmek. Bunun için yorulmadan çalışmaya, tüm iletişim süreçlerimizi de bu kapsamda ele almaya devam edeceğiz.”


 

Künye:

Reklamveren: Sabancı Holding

Reklamveren Yetkilileri: Filiz Karagül Tüzün, Gökşen Yavuz Koç, Büşra Karataş, Osman Kurt, Gül Doğay Arıkan, Yeliz Kazan, Selcan Aydoğan, Osman Karaman

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan

Kreatif Direktör: Serdar Güngör

Yaratıcı Grup Başkanı: Sungun Çalışkan, Seray Samancı

Yaratıcı Ekip: Mustafa Pamuk

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Arda Sesli, Yunuscan Hisimcil, Elif Altuntaş

Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Ekibi: Melis Bircan, Mert Adabaş

Prodüksiyon Şirketi: PTOT

Post Prodüksiyon Şirketi: Tonic Effects

Yönetmen: Canbert Yerguz

Dış Ses: Yetkin Dikinciler

Müzik: 3K1A

 

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page