PRO PLAN ve Çağla Büyükakçay, “Profesyonel Gibi” kampanyası için bir araya geldi
- Brandmap Haber

- 17 Eki
- 2 dakikada okunur

Evcil hayvanların sağlıklı, mutlu ve enerjik bir yaşam sürmesi için bilime dayalı beslenme çözümleri sunan PRO PLAN®, yeni kampanyası “Profesyonel Gibi” ile dikkat çekiyor. Marka, kampanyasında milli tenisçi Çağla Büyükakçay ile güçlerini birleştirerek, patili dostların ihtiyaçlarının profesyonel sporcuların disiplinli yaşam rutinleriyle benzerlik gösterdiği içgörüsünden yola çıkıyor. PRO PLAN®, bu kampanyayla evcil dostlarımızın tıpkı profesyonel sporcular gibi dengeli beslenme ve aktif yaşamla daha sağlıklı bir hayata ulaşabileceğini vurguluyor.
PRO PLAN® ve tenis yıldızlarının öncülüğünde evcil hayvan sahipleri, patili dostlarının sağlığı ve mutluluğu konusunda yeni bir farkındalık kazanıyor. Kampanya, evcil hayvan sahiplerini patili dostlarına bir profesyonel gibi bakmaya teşvik ederken, sağlıklı ve enerjik bir yaşam için doğru beslenme ve bakımın önemini öne çıkarıyor.
Dünya çapında başarılarıyla tanınan 5 tenis yıldızını bir araya getiren kampanyaya, milli gururumuz Çağla Büyükakçay da kedisi İzo ile katılıyor. Çağla Büyükakçay ve İzo’nun yanısıra Andy Murray ve köpeği Bonnie, Jasmine Paolini ve köpeği Cesare ile Elina Svitolina & Gaël Monfils ve köpekleri Wizz de evcil hayvan sahiplerini patili dostlarına bir profesyonel gibi bakmaya davet ediyor.
Çağla Büyükakçay ve İzo arasındaki benzerlik
Çağla Büyükakçay, evcil hayvanı İzo’nun beslenme ve günlük rutinini şöyle anlatıyor: "Profesyonel sporcular için her öğün, takviye ve rutin oldukça önemli. Aynı özeni İzo’nun beslenmesinde de uyguluyorum. Onun sağlığı, mutluluğu ve enerji seviyesi benim için çok önemli. Patili dostlarımıza profesyonel gibi bakmak, sadece beslenme ile değil; onların mutluluğu, düzenli veteriner hekim kontrolleri ve günlük oyun zamanlarıyla da ilgilenmek demek. İzo ile geçirdiğim zaman aramızdaki bağı güçlendirirken stresimi de azaltıyor."
İzo’nun Büyükakçay’ın hayatına kattığı değer büyük:"İster antrenman öncesi, ister maç sonrası olsun İzo ile vakit geçirmek hem sakinleşmemi sağlıyor hem de enerjimi toplamam için motivasyon oluyor. Patili dostlarımız duygularımızı hissedebiliyor; stresli veya gergin olduğunuzu anlıyor ve moralinizi yükseltiyor. Bu bağ, benim için gerçek bir dostluk."
Türkiye’de evcil hayvan sahiplerinin yüzde 80’i patili dostlarının mutluluğunu ve refahını önemsiyor
Censuswide iş birliğiyle 03-08 Eylül 2025 tarihleri arasında 18 yaş üzeri 1.000 kedi ve köpek sahibi ile gerçekleştirdiği araştırma, evcil hayvan sahiplerinin sağlıklı beslenme ve yaşam kalitesine verdiği önemi ortaya koyuyor.
Sonuçlar da gösteriyor ki, evcil hayvan sahiplerinin yüzde 80’i patili dostlarının sağlığı ve refahına çok önem veriyor. Sahiplerin yüzde 76’sı patili dostlarının sağlığına yönelik harcamalarını bir önceki yıla göre artırıyor. Bu verilerin arkasında yatan sebep ise evcil hayvanların karşılıksız dostluğu. Türkiye’deki katılımcıların yüzde 91’i evcil hayvanlarının ruh sağlıklarını iyileştirdiğini, yüzde 88’i ise yaşamlarını anlamlı ölçüde geliştirdiğini ifade ediyor.
Nestlé Purina PetCare Türkiye Genel Müdürü Ayça Erkol ise hem araştırmayı hem de kampanyayı şöyle özetliyor: "Evcil hayvan sahiplerini, patili dostlarının ihtiyaçlarını anlamaya ve onlara hak ettikleri ilgiyi göstermeye teşvik ediyoruz. Bilimsel olarak kanıtlanmış beslenme çözümlerimizle, evcil hayvanların sağlıklı ve uzun bir yaşam sürmelerini desteklemeyi amaçlıyoruz. Bu kampanya, evcil hayvan sahiplerinin patili dostlarına profesyonel gibi bakım verebilmesi yolunda onlara ilham verecek.”










Yorumlar