top of page

Porland, logosundaki balerinin metal bir heykele dönüştüğü reklam filmini yayınladı

Brandmap Haber


Türkiye porselen markalarından Porland, konaklama ve ağırlama sektörü için geliştirdiği yüksek dayanıklılıktaki koleksiyonlarının gücünü, yeni reklam filmiyle sergiliyor. Metal heykel sanatçısı Mustafa Tuğrul, Porland’ın HoReCa sektörü için geliştirdiği yoğun kullanıma, sık yıkamaya, darbelere ve yüksek sıcaklıklara dayanıklı porselenlerle metal malzemeleri şekillendirerek markanın logosundaki balerini metal bir heykele dönüştürüyor.


Reklam filmi, Porland porselenlerinin zarif tasarımları yanında kenar çıtlamasına karşı sunduğu garantiyle profesyonellere yönelik üstün uzun ömürlülük, dayanıklılık ve fonksiyonellik gibi özelliklerini öne çıkarıyor.

 

“Gücün en zarif hali” sloganını taşıyan reklam filmi, yarım asra yaklaşan Porland uzmanlığıyla sanat ve zanaatkârlığın mükemmel buluşmasını gözler önüne seriyor. Marka, her türlü yoğun kullanım koşuluna karşı dayanıklılığını koruyan porselen tabakları sayesinde HoReCa profesyonelleriyle güçlü bir bağ kuruyor. Böylelikle sofra sanatına getirdiği yenilikçi perspektifle daha da güçlendirmeyi hedefliyor.

 

“Porselenlerin gücünü ve zarafetini sanatla birleştiren bu fikri hayata geçirdik”

HoReCa sektöründe taleplerin dayanıklılık üzerinden şekillendiğini belirten Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Yeni reklam filmimizde HoReCa sektörünün yüksek dayanıklılık talebine uygun şekilde en yoğun kullanım olanaklarına göre geliştirdiğimiz porselenlerin gücünü ve zarafetini sanatla birleştiren bu fikri hayata geçirdik. Yollarımızın kesiştiği metal heykel sanatçısı Mustafa Tuğrul, logomuzdaki balerini heykele dönüştürme yolculuğunda tabaklarımızı metale şekil vermek için kullanarak dayanıklılık konusundaki iddiamızı vurguladı. Bu yenilikçi yaklaşım ve yaratıcılık harika bir sanat eserine dönüştü” dedi.

 

Metal heykel sanatçısı Mustafa Tuğrul ise projeye dair şunları söyledi: “Metallere şekil verirken porselen tabak kullanmak fikri başta ilginç gözükse de tabakların dayanıklılığı büyük kolaylık sağladı ve beklenen sonucu verdi. Bu yaratıcı deneyim hem sanata hem de Porland'ın ürün kalitesine dair farklı bir bakış sundu.”

 

 

Künye:

Reklam Veren: Porland

Reklam Veren Yetkilisi: Elif Okuklu, Kübra Öncel, Hüdanur Çelikten

Reklam Ajansı: Mecaz İstanbul

Kreatif Grup: Nilüfer Duru, Burak Karahan

Müşteri ilişkileri: Neriman Sil, Nurselin Aslan

Prodüksiyon Şirketi: İstanbul Film Makers

Color: Unity Production

Yönetmen: Hasip Arvas

Yapımcı: Ebru Bayrak

Sanat Yönetmeni: Nilüfer Duru

Post Prodüksiyon: Markis Creative & Unity Production

Mecra: TV & Dijital & SM

Comentários


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page