
Son yıllarda kahve, bir içecek olmanın ötesinde bir yaşam tarzı haline geldi. Versuni Türkiye, 9 Şubat'ta Soho House İstanbul'da "Wake Up Party" etkinliği düzenleyerek kahve tutkunlarını bir araya getirdi. Etkinlikte, markanın kahve makineleri kategorisindeki öne çıkan ürünlerinden Philips LatteGo serisi tanıtıldı.
Türkiye'de kahve tüketimi artış gösterirken, Versuni Türkiye'nin Aksoy Araştırma ile gerçekleştirdiği araştırma, bu alandaki eğilimleri ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre, kişi başına yıllık kahve tüketimi 1,1 kg seviyesine ulaşırken, her 10 kişiden 6’sı günde 1 ila 3 fincan kahve tüketiyor. Üçüncü dalga kahvecilere olan ilginin artmasıyla birlikte, espresso bazlı kahve çeşitleri daha fazla tercih ediliyor. Araştırmada ayrıca, evlerin %80,8’inde en az bir kahve makinesi bulunduğu ve her dört kişiden birinin yakın zamanda espresso makinesi almayı düşündüğü bilgisi paylaşıldı.
Etkinlik kapsamında tanıtılan Philips LatteGo serisi, tek dokunuşla 20 farklı kahve çeşidi hazırlama, sessiz öğütme teknolojisi ve kolay temizlenebilir süt sistemi gibi özellikleriyle dikkat çekti. Etkinlik boyunca davetliler, Philips LatteGo ile hazırlanan kahveleri deneyimlerken, DJ performansı eşliğinde vakit geçirdi.
Comments