top of page

Philips LatteGo ile hazırlanan kahveler, Wake Up Party’de deneyimlendi

Brandmap Haber

Son yıllarda kahve, bir içecek olmanın ötesinde bir yaşam tarzı haline geldi. Versuni Türkiye, 9 Şubat'ta Soho House İstanbul'da "Wake Up Party" etkinliği düzenleyerek kahve tutkunlarını bir araya getirdi. Etkinlikte, markanın kahve makineleri kategorisindeki öne çıkan ürünlerinden Philips LatteGo serisi tanıtıldı.


Türkiye'de kahve tüketimi artış gösterirken, Versuni Türkiye'nin Aksoy Araştırma ile gerçekleştirdiği araştırma, bu alandaki eğilimleri ortaya koyuyor. Araştırma sonuçlarına göre, kişi başına yıllık kahve tüketimi 1,1 kg seviyesine ulaşırken, her 10 kişiden 6’sı günde 1 ila 3 fincan kahve tüketiyor. Üçüncü dalga kahvecilere olan ilginin artmasıyla birlikte, espresso bazlı kahve çeşitleri daha fazla tercih ediliyor. Araştırmada ayrıca, evlerin %80,8’inde en az bir kahve makinesi bulunduğu ve her dört kişiden birinin yakın zamanda espresso makinesi almayı düşündüğü bilgisi paylaşıldı.


Etkinlik kapsamında tanıtılan Philips LatteGo serisi, tek dokunuşla 20 farklı kahve çeşidi hazırlama, sessiz öğütme teknolojisi ve kolay temizlenebilir süt sistemi gibi özellikleriyle dikkat çekti. Etkinlik boyunca davetliler, Philips LatteGo ile hazırlanan kahveleri deneyimlerken, DJ performansı eşliğinde vakit geçirdi.


Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page