top of page

PepsiCo’nun enerji içeceği markası Sting artık Türkiye pazarında

Brandmap Haber


PepsiCo’nun enerji içeceği kategorisine yeni bir soluk getirmeyi hedeflediği markası Sting Türkiye pazarına giriş yaptı. Sting içerdiği B vitaminleri, Ginseng ve kırmızı meyve lezzeti ile canlandırıcı ve serinletici bir etkiye sahip. Benzersiz tadı, ilgi çekici rengi ve farklılaşan şişe tasarımıyla ile eşsiz bir lezzet sunan Sting, Türkiye çapındaki geleneksel satış noktalarında tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page