top of page

PanPan, paketli un pazarına giriş yapıyor


Doruk Un, yıllık 438 bin ton buğday kırma kapasitesi, yıllık 350 bin ton un üretimi, 60 bin ton buğday kapasitesi, 20 bin m2 ileri teknoloji tesisi, her geçen yıl genişleyen satış ve dağıtım ağı ile Türkiye ekonomisinde güçlü bir yer ediniyor. Türkiye’nin en büyük un üreticileri arasında yer alan Doruk Un, 41 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatın yanı sıra uzun yıllardır ülkenin en büyük endüstriyel unlu mamuller üreticilerinin tercihi olan PanPan markası ile şimdi de perakende un pazarına giriş yapıyor.


PanPan neleri hedefliyor?

PanPan, online kanallar, marketler, otel, restoran, kafe ve pastaneler dahil olmak üzere güçlü bir penetrasyon oluşturarak, perakende ve ev dışı tüketim pazarında Türkiye’nin lider markası olmayı hedefliyor. Marka, yenilikçi ürün lansmanları ve pazarlama yatırımları ile 5 yıl içinde Türkiye’nin en büyük 3 paketli un markasından biri ve kadınların mutfaktaki en iyi çözüm ortağı olmayı amaçlıyor. Zengin buğday karışımları ve özel harmanlama reçeteleriyle hazırlanan paketler 1 kg, 2 kg ve 5 kg’lık ambalajlarıyla mutfaklarda 25 ve 50 kg’lık paketlerle de profesyonel işletmelerde yerini alıyor.


Kullanım amaçlarına uygun un çeşitleri

‘Her lezzetin unu farklıdır’ sloganı ile ulusal-yerel marketler ve online satış kanallarında hızla yer almaya başlayan PanPan Un, tüketicilerin ihtiyacına ve kullanım amacına uygun olarak, farklı buğdaylardan üretilen özel un çeşitleri ile uzmanlığını ortaya koyuyor. Geçmişten gelen tüketim alışkanlıklarını değiştirmeye odaklanarak ‘her lezzetin unu ayrıdır’ yaklaşımından yola çıkan ve kullanım amacına uygun un çeşitleri geliştiren PanPan Un, her bir kategoride lezzetleri ile fark yaratıyor. Türkiye’nin kendi tohumunu geliştiren tek un üreticisi konumundaki Doruk Un, PanPan markası ile zengin buğday karışımları ve özel harmanlama reçeteleriyle hazırlanan paketler 1 kg, 2 kg ve 5 kg’lık ambalaj alternatifleriyle evsel kullanım için yüksek nitelikli ve lezzetli un seçenekleri sunuyor. PanPan Un, tam buğday unu, özel amaçlı sade kek unu, özel amaçlı baklava-börek unu ve çok amaçlı buğday unu olmak üzere 4 farklı ürün grubuna sahip. Marka, yeni ürünlerle alternatif tatlar yaratma ve bu tatlarla pazarda fark yaratma hedefiyle; Türkiye’de ilk defa beyaz un lezzeti ile buğdayın sağlığını bir araya getirecek ürünler yanında, glutensiz un gibi un çeşitleri için de çalışmalarını sürdürüyor.





bottom of page