top of page

Mudo, sorumlu tüketime yeni bir adım attı: Mudo Re:Life



Mudo, sürdürülebilirlik kavramını ele alan, alışverişe bilinçli bir bakış açısı kazandırmayı teşvik eden Mudo Re:Life pop-up mağazasıyla, küçük kusurları olan ancak kalitesinden ödün vermeyen ürünlerini imha etmek yerine onlara ‘son bir şans’ daha tanıyor ve cazip fiyatlarla satışa sunuyor.

 

Mudo, her ürünün kendine has bir değeri olduğu anlayışıyla bilinçli alışverişi teşvik eden pop-up mağaza projesini hayata geçirdi. Mudo Re:Life adını verdiği sürdürülebilirlik odaklı mağaza konseptinin ilkini Ataşehir’deki Brandium AVM’de açan marka, küçük kusurları olsa da işlevselliğini ve kalitesini koruyan ürünlerini cazip fiyatlarla müşterileriyle buluşturuyor.


Depolarda muhafaza edilen, kullanılabilir durumdaki ürünleri imha etmek yerine hayata kazandıran Mudo Re:Life, giyim, aksesuar, ayakkabı, çanta ve plaj ürünleri gibi geniş ürün yelpazesindeki ürün grupları bazında tek fiyat avantajı sunarak, hızlı moda tüketimine alternatif bir yaklaşım getiriyor. Sezondan bağımsız ve zamansız parçalarla modanın ömrünü uzatmayı hedefleyen Mudo Re:Life, bilinçli tüketimi teşvik ederek, kaynak israfını azaltmaya katkıda bulunuyor. Brandium AVM’nin ardından, İstanbul’un farklı noktalarında 3 ay boyunca hizmet vermesi planlanan Mudo Re:Life mağazalarıyla daha fazla müşteriye ulaşılması hedefleniyor.

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page