top of page
Brandmap Haber

KİP, yeni dijital reklam kampanyasını yayınladı

Güncelleme tarihi: 21 Eki


Erkek moda markası KİP, yeni dijital reklam kampanyasını yayınladı. Yeni kampanyası “Halayın Gelsin” ile KİP mağazalarına halay çekerek girenlere özel fırsatlar sunan KİP, yeni sezon pantolon, triko ve gömlek alışverişlerinde ise 3 al 2 öde kampanyasıyla dikkat çekiyor.

 

Yaşamın dinamizmini modaya taşıyan KİP, sonbahar-kış sezonu enerjik ve eğlenceli bir kampanya ile karşılıyor. Yeni kampanyası “Halayın Gelsin” ile halay gibi coşkulu bir dansla modayı bir araya getiren KİP, erkeklere her zaman olduğu gibi yeni sezonda da keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyor.

 

Kampanyanın dijital reklam filminde KİP, mağazalarına halay çekerek girenlere özel indirimler ve fırsatlar sunarken esprili sloganı ile dikkat çekiyor. "Kip'ten halayına indirim! Şimdi siz de Kip mağazalarına halay çekerek girin, size özel fırsatları değerlendirin." Bu eğlenceli kampanya, markanın dinamik ve yenilikçi yüzünü yansıtarak, alışverişi keyifli bir deneyime dönüştürüyor.

 

 

Künye:

Reklamveren: KİP

Reklamveren Temsilcileri: Aslı Pirpiri, Bahar Solmaz

Reklam Ajansı: Muhabbet

Yaratıcı Ekip: Kenan Ünsal, Emrah Karpuzcu, Can Yıldız, Görkem Can Uygun, Bertuğ Bilgin, Ebru Herkeser

Marka Ekibi: Aslı Pirpiri, Burak Kocemer, Bahar Solmaz, Melis Uzunoğlu

Prodüksiyon Şirketi: Production İstanbul

Yönetmen: Hikmet Güler

Görüntü Yönetmeni: Egemen Öktem

Prodüktör: Kemal Can Akçe

Müzik:Jingle Jackson

Medya Satınalma: Digital House

PR Ajansı: Goodworks

Comments


bottom of page