top of page

Kenan ve Zayn Sofuoğlu, Altınkılıç'ın yeni marka yüzleri oldu


ree

Türkiye’nin köklü süt markalarından Altınkılıç, markalaşma yolculuğunda yeni bir döneme girerek Kenan Sofuoğlu ve oğlu Zayn Sofuoğlu ile iş birliği yaptı. Tıpkı Altınkılıç gibi 'nesilden nesile aktarılan başarı' temasını simgeleyen baba-oğul Sofuoğlu, markanın yeni yüzleri olarak güç, dayanıklılık ve güven değerlerini temsil edecek.


Altınkılıç ailesi, bu iş birliğinin markanın değerlerini daha geniş kitlelere taşımada önemli bir rol oynayacağına inanıyor. Basın lansmanında konuşan marka yetkilileri, "68 yıllık yolculuğumuzda her zaman doğallıktan, kaliteden ve yenilikten yana olduk. Bugün bu değerleri Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile aynı yolda paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz." açıklamasında bulundu.

Yorumlar


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve
Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2025 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page