Kenan ve Zayn Sofuoğlu, Altınkılıç'ın yeni marka yüzleri oldu
- Brandmap Haber

- 4 gün önce
- 1 dakikada okunur

Türkiye’nin köklü süt markalarından Altınkılıç, markalaşma yolculuğunda yeni bir döneme girerek Kenan Sofuoğlu ve oğlu Zayn Sofuoğlu ile iş birliği yaptı. Tıpkı Altınkılıç gibi 'nesilden nesile aktarılan başarı' temasını simgeleyen baba-oğul Sofuoğlu, markanın yeni yüzleri olarak güç, dayanıklılık ve güven değerlerini temsil edecek.
Altınkılıç ailesi, bu iş birliğinin markanın değerlerini daha geniş kitlelere taşımada önemli bir rol oynayacağına inanıyor. Basın lansmanında konuşan marka yetkilileri, "68 yıllık yolculuğumuzda her zaman doğallıktan, kaliteden ve yenilikten yana olduk. Bugün bu değerleri Kenan ve Zayn Sofuoğlu ile aynı yolda paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz." açıklamasında bulundu.










Yorumlar