top of page

Katrin Adt, DACIA markasının yeni CEO’su oldu


ree

Renault Group’a katılan Katrin Adt, Denis Le Vot’tan devraldığı görevle Dacia’nın yeni CEO’su oldu. Mercedes’teki 26 yıllık deneyimiyle dikkat çeken Katrin Adt, markanın Avrupa’daki güçlü konumunu ‘Dacia tarzında’ elektriklendirme hedefiyle ileriye taşımaya hazırlanıyor.


Dacia markasının yeni CEO’su olarak Renault Group’a katılan Katrin Adt, görevini şirketten ayrılan Denis Le Vot’dan devraldı. Daha önce Mercedes’te başkan yardımcılığı görevini yürüten Katrin Adt, bundan böyle Group’un Liderlik Ekibi’nde de yer alacak. Katrin Adt, yeni organizasyon yapısı çerçevesinde, Renault Group’un Büyümeden Sorumlu Genel Müdürü Fabrice Cambolive’e bağlı olarak çalışacak.


Konuyla ilgili açıklama yapan Renault Group CEO’su François Provost, “Denis’in liderliğinde, Dacia markası daha geniş bir müşteri kitlesine hitap eden, güçlü bir marka haline geldi. Renault Group’u adına, Denis’in yıllar boyunca gerçekleştirdiği tüm başarıları için şükranlarımı sunmak istiyorum. Otomotiv sektöründeki deneyimi Dacia için önemli bir varlık olacak olan Katrin Adt’i aramızda görmekten mutluluk duyuyorum” dedi.


“C segment SUV grubunda hızla büyüyen Dacia’nın yönetiminde yeni dönem bir dönem başlıyor”

Uygun fiyatlı mobilitenin uzmanı olarak konumlanan DACIA, özellikle C segment SUV modeli BIGSTER’ın lansmanıyla hızlı bir büyüme sürecinden geçiyor. Bu büyümenin yeni döneminde markanın başına geçen Katrin Adt, otomotiv sektöründe Daimler ve Mercedes-Benz bünyesinde edindiği yaklaşık 26 yıllık deneyime sahip. Hukuk eğitimi alan Katrin Adt, kariyeri boyunca birçok üst düzey pozisyonda görev yaptı. Lüksemburg’da Mercedes-Benz CEO’su, Daimler’de İnsan Kaynakları Gelişiminden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Smart markasının CEO’su ve Mercedes-Benz Own Retail Europe’un CEO’su olarak önemli sorumluluklar üstlendi. Daha yakın dönemde ise Mercedes-Benz’de Kurumsal Denetim Başkanlığı görevini yürüttü.


“Dacia’nın başarı hikâyesinin yeni bölümünü birlikte yazacağız”

Göreve başlamasıyla ilgili değerlendirmede bulunan Dacia CEO’su Katrin Adt, “Renault Grubu’na katılmak ve markanın yönetimini üstlenmek benim için büyük bir heyecan kaynağı. Olağanüstü bir ekiple birlikte, Dacia’nın dikkat çekici başarı hikâyesinin yeni bölümünü yazmaya katkı sunmak ise büyük bir ayrıcalık. Bir markayı geleceğe hazırlamak, her zaman en önemli motivasyonum oldu. Bugün, otomobille olan ilişkimiz hem teknolojik hem de toplumsal açıdan bir dönüm noktasından geçiyor. Dacia, müşterilerin beklentilerine tam karşılık veren ürünleriyle yaklaşımının doğruluğunu sürekli olarak kanıtladı. Bir markadan çok daha fazlası olan Dacia, cesur, akıllı ve erişilebilir bir mobilite vizyonunu temsil ediyor. Bu vizyonu ileriye taşımak için Dacia ve Group ekiplerinin yanı sıra tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız ve distribütörlerimizle birlikte tam anlamıyla seferber durumdayız. Enerjimizi, kararlılığımızı ve ortak amaç duygumuzu ortaya koyarak, geleneklere meydan okumaya ve müşterilerimize gerçek değer sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Yorumlar


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page