Kahve Dünyası, Dünya Çikolata Günü’nde gerçekleştirdiği bir anketle tüketicilerin çikolatayla ilgili düşüncelerini ortaya koydu. Çikolatasız bir dünya düşünemeyeceklerini belirten katılımcılar; en çok sütlü çikolatayı, çikolatanın yanında ise Türk kahvesini tercih ettiklerini söyledi.
“Hepimizin Ortak Noktası” Kahve Dünyası, 7 Temmuz Dünya Çikolata Günü’nde yaptığı bir anketle çikolata severlerin nabzını ölçtü. 2500 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen ankete katılanların %57’si çikolatasız bir dünya düşünemediği, %43’ ise bunu aklına bile getirmek istemediğini söyledi. Katılımcıların %41’i çikolataya en çok yemekten sonra ihtiyaç duyduğunu belirtirken; %34 çalışırken, %25 televizyon izlerken yanıtını verdi.
En çok sütlü çikolatayı seviyoruz
Anket, Kahve Dünyası’nın Türkiye genelinde son 3 yıldır sorduğu sütlü mü bitter mi sorusunun cevabının değişmediğini de ortaya koydu. Çikolata severlerin %52’si sütlü, %41’i bitter, %6’sı ise beyaz çikolata tercih ettiğini söyledi. Ankete katılanların %55’i her gün, %37’si haftada 1-2 gün, %8’i ayda 1-2 kez çikolata tükettiğini ifade etti. Kahve Dünyası yaptığı anketle çikolatanın yanına en çok yakıştırdığımız içeceğin Türk kahvesi olduğunu belirledi. Çikolata, %68 oranıyla en çok Türk Kahvesinin yanına yakıştırılıyor. Türk kahvesini %26 ile filtre kahve ve %5 ile süt izledi. Çikolatanın tüketici nezdinde anlamı sorulduğunda %34 vazgeçemediği bir lezzet, %46’sı mutlu olma sebebi, %20’si çocuksu yanını temsil ettiğini söyledi.
Kahve Dünyası tam takım sahaya indi
Gerçekleştirdiği anketle çikolata sevgimizi ortaya koyan Kahve Dünyası, Dünya Çikolata Günü’nü tüm ekibiyle birlikte mağazalarında imza ürünü olan Gofrik ile kutladı. Kahve Dünyası Genel Müdürü Kaan Altınkılıç önderliğinde tüm merkez ofis çalışanlarıyla sahaya inen Kahve Dünyası, %23 oranında antep fıstığı içeren ve tüketiciler tarafından sosyal medyada da paylaşımlara konu olan Gofrik’i misafirlerine gün boyu ikram etti. Kahve Dünyası çalışanlarının ve misafirlerinin renkli kareleri sosyal medyaya yansıdı.
Comments