ING Türkiye, yeni reklam filmini yayınladı
- Brandmap Haber
- 7 dakika önce
- 1 dakikada okunur

ING Türkiye, paranormal durumlar göndermesiyle tüketicinin finansal endişelerine farklı ve esprili bir açıdan yaklaşıyor. Aslan gibi banka arkanda söylemiyle yeni bir iletişim yoluna adım atan ING, bu sefer de klasik vadeli hesaplara gönderme yaparak Turuncu Hesap ile vade beklemeye gerek olmadığını söylüyor.
ING’nin yeni yayınlanan reklam filminde, Turuncu Hesap’ın esnekliğine dikkat çekiliyor. Birikimini değerlendirirken vade beklemek, fırsat çıkınca hareket edememek veya para çekildiğinde faizi kaybedecek olma korkusuna esprili bir dille yaklaşılıyor ve bu durum paranormal durum olarak adlandırılıyor. Turuncu Hesap ile bu tür korkuların sona erdiği, günlük yüksek faiz kazanılırken istenildiği zaman para çekme imkânıyla müşterilerin güvenle sırtını yaslayacağı bir çözüm ortağı bulunduğu tekrar vurgulanıyor.
Reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=hON2rBoMDh4
Künye:
Reklamveren: ING Türkiye
İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü: Gökçe Say
Marka İletişim Müdürü: Deniz Tezeren
Marka İletişim Ekibi: Selin Alp, Muammer Nuray
Sosyal Medya Yöneticisi: Aslı Kılıç, Gizem Kale
Reklam Ajansı: Liberté İstanbul
Ajans Başkanı: Cihangir Gümüş
Yönetici Kreatif Direktör: Emrah Kural
Kreatif Ekip: Ekremcan Arslan, Cemre Aslan, Efe Ursavaş
Kreatif Stratejist: Beliz Top
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: İrem Gül
Müşteri Temsilcisi: Zeynep Çavuşoğlu
Grafiker: Sebahat İşkol
Dijital Ekip: Burak Özbek, Duygu Genç
Ajans Prodüktörü: Eren Bakırcı
Yapım Şirketi: Organic Film
Yönetmen: Yiğit Karagöz






