top of page

IdeaSoft, e-ticarette “Ideasoft Next” dönemini başlattı


ree

20 yıldır 50 binden fazla markaya e-ticaret altyapısı sunan IdeaSoft, düzenlenen basın toplantısında yeni nesil platformu IdeaSoft Next’i tanıttı. IdeaSoft Next’in öne çıkan yenilikleri arasında; yeni sistem, girişimcilere yalnızca 1 saat içinde satışa hazır internet mağazası kurma imkânı, dropshipping desteği, dijital ürün satışı, gelişmiş veri güvenliği, e-ihracat kolaylıkları, kadın girişimcilere destek, IdeaAkademi ve yapay zekâ desteği yer alıyor.


100 milyon TL’lik teknoloji yatırım yapılacak

Toplantıda IdeaSoft’un önümüzdeki dönemde 100 milyon TL’lik teknoloji yatırımı yapacağı da açıklandı. Yeni platform, çoklu dil ve para birimi desteği ile kullanıcıların mağazalarını farklı pazarlara aynı anda açabilmesine olanak tanıyor. Sistem, fiyatları hedef ülkeye göre otomatik olarak uyarlarken, kargo ve vergi seçeneklerini de yerelleştiriyor. Şirket, bu özelliklerin Türkiye’nin e-ihracat hacminin büyümesine katkı sağlamasını hedeflediğini belirtiyor.


“Türkiye’de yıl sonunda 5 trilyon TL’yi aşan bir e-ticaret hacmi bekliyoruz”

20 yılda, 36’dan fazla sektörde 50 binden fazla müşteriye ulaştıklarını belirten IdeaSoft CEO’su Sinan Akdal, “IdeaSoft altyapısı üzerinden bugüne dek 70 milyondan fazla sipariş verildi, yüz milyonlarca ürün alıcıya ulaştı. Sektörde bir rekora imza atarak müşterilerimizin yaptığı satış son 3 yılda tam 4 katına çıktı. Bu tablo, IdeaSoft’un e-ticaret uzmanlığı ile başarının kolayca geldiğinin yegâne kanıtı. Türkiye’de yıl sonunda 5 trilyon TL’yi aşan bir e-ticaret hacmi bekliyoruz. Öte yandan, Türkiye’de e-ihracat hacminin 2025 yılı sonunda önemli bir artış göstermesi bekleniyor. 2023’te ihracatın %7’si e-ihracat kaynaklıydı, 2025’te bu oranın %10’u geçmesi öngörülüyor. Bu, IdeaSoft gibi platformların küresel pazarda daha kritik bir rol üstlenmesini sağlayacak” dedi.


E-ticarette global rekabet hedefleniyor

IdeaSoft, verilerine göre, IdeaSoft altyapısını kullanan girişimcilerin yüzde 80’i faaliyetlerine bir sonraki yıl da başarıyla devam ediyor. IdeaSoft CEO’su Sinan Akdal, “Amacımız, e-ticareti herkes için kolay, sürdürülebilir ve kârlı kılmak. IdeaSoft Next ile yalnızca yazılım ve altyapı değil, global ölçekte rekabet edebilecek uçtan uca çözümler sunuyoruz. Türkiye’den çıkan işletmelerin dünyaya açılmasına destek olmak en büyük önceliğimiz” dedi.


ree

20. yıl ile birlikte marka kimliği yenilendi

IdeaSoft, lansmanla birlikte yenilenen kurumsal kimliğini ve logosunu da tanıttı. Gelecek vizyonu doğrultusunda modernize edilen yeni logo ve tasarım dili, markanın teknoloji odaklı dönüşümünü yansıtıyor. Modern çizgiler ve minimal tasarımla güncellenen yeni logo, markanın e-ticaretin merkezinde konumlanan çözüm ortağı rolünü simgeliyor.

Yorumlar


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve
Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2025 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page