Georgina Rodriguez, Trendyol’un sosyal medya yüzü oldu
- Brandmap Haber
- 9 dakika önce
- 1 dakikada okunur

Trendyol, ses getirecek yeni bir iş birliğine imza attı. Dünyaca ünlü futbol yıldızı Cristiano Ronaldo’nun hayat arkadaşı ve model Georgina Rodriguez, Trendyol’un Körfez ülkelerindeki “Efsane Kasım” kampanyasının sosyal medya yüzü oldu.
72 milyon takipçisi bulunan ve stiliyle moda dünyasına yön veren Georgina, iş birliği kapsamında Trendyol’un geniş ürün yelpazesinden kendi favorilerini seçti.
Özellikle Körfez bölgesindeki moda severleri heyecanlandıran ünlü isim, Trendyol’da bulunan sezonun en trend parçalarından kendi seçimlerini takipçileriyle paylaştı. Ünlü model, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, “Trendyol’un Efsane Cuma kampanyasından favori seçimlerim, geniş seçeneklere hemen göz at” notuyla takipçilerini Trendyol’daki özel seçkisine davet etti.
Körfez ülkelerinde 4 milyon aktif kullanıcıya ulaşan Trendyol, son iki yıldır Kasım döneminde Suudi Arabistan’da en çok indirilen alışveriş uygulaması olma başarısını sürdürüyor. Bölgedeki yatırımlarını istikrarlı biçimde sürdüren Trendyol’un Georgina Rodriguez ile gerçekleştirdiği iş birliği, Körfez’deki kullanıcılarla kurduğu bağı güçlendirme ve marka odaklı büyüme stratejisinin önemli bir adımı olarak öne çıkıyor.






