top of page

GELECEĞİMİZ İÇİN...




Dünyayı kendi haline bırakınca, sorunları kendi kendine çözmeye başlıyor. Buna pandemi döneminde yaşayarak tanık olduk. Boğaziçi’ne tek tük gelen yunuslar, insanlar evlerinde olduğunda sürüler halinde akın etti. Hava kirliliği dünyanın en yoğun olan metropollerinde azaldı. Her yer kuş sesleri ile doldu. Dünyanın farklı şehirlerinde geyikler, maymunlar, ceylanlar kent sokaklarında keyifle gezindiler. Pek çok ırmağın rengi değişti. Daha önce görmediğimiz çiçekleri görmeye başladık. Çin’de sera gazı emisyonu azaldı, ozon tabakasındaki açılma o dönem durdu. İnsanlar evlerinde birbirlerini daha iyi tanımaya başladılar. Komşuluğun değeri arttı. Paylaşım çoğaldı. Her alanda çalışanlar birbirlerinin işlerinin önemini anladılar. Yöneticiler çalışanlara, çalışanlar yöneticilere destek verdiler. Ekonomik değeri oluşturan hammaddenin ve enerjinin yani kıt kaynakların önemi anlaşıldı. Üretimin temeli çalışanların hakları bir kere daha hatırlanıldı. Dünyanın sadece bir bölgesi değil, tüm insanlık için çaba harcanılması gerektiğinin farkına varıldı. Ancak, ne yazık ki pandemi ardından yine o eski günlere hızla geri döndük. Yine de bir umut içimizde yeşerdi. Kurumlar, kişiler ve doğa biraz çaba gösterirse çevre, toplum ve ekonomi “iyi” olanla tanışıyor. Bunu gördük. O zaman doğa üstüne düşeni yaptığına göre sıra bizde. Çevreyi, toplumsal yaşamı ve gelecek için ekonomik değerleri iyileştirme görevi bizde. Yani kurumlarımızda, markalarımızda ve kişilerde. Ne yapacaksak tek bir kişinin çabasıyla olmayacak. Bu yol “kolektif” bir yol. Birlikte yapmak, birlikte paylaşmak, birlikte üretmek zorundayız. İyi olanları paylaşarak birbirimize umut olmalı, yol göstermeliyiz. “KOLEKTİF SOSYAL FAYDA Proje ve İletişim Ödülleri” bu amaçla doğdu. Her yıl 13 Kasım Dünya İyilik Günü’nde, KOLEKTİF Ödülleri’ni ve öncesindeki iki günde de dünyayı iyileştiren en iyi örnekleri paylaştığımız konferansımız hayata geçecek. KOLEKTİF SOSYAL FAYDA Proje ve İletişim Ödülleri, kurumların ve markaların kurumsal sosyal sorumluluk projeleri, markaya-kuruma özel sürdürülebilirlik projeleri, ticari olmayan sosyal alanlardaki farklı çalışmalar ve projelerin iletişim çalışmaları (logo tasarımı, rapor tasarımı, dijital iletişim, reklam çalışmaları, doğrudan pazarlama iletişimi çalışmaları, halkla ilişkiler çalışmaları, marka deneyimi çalışmaları gibi…) ve özel günlerin kutlama iletişim tasarımlarını çok değerli bir jüri ile değerlendirerek ödüllendireceğiz. Öncesinde de bir KOLEKTİF bilinç oluşturmak, bir sene boyunca yapılan değerli projeleri tüm Türkiye ile paylaşarak daha görünür kılmak, kurumları ve bu projeleri oluşturanları onurlandırmak ve yüreklendirmek amacıyla iki gün boyunca dijital bir arşiv oluşturacak şekilde sunumlarıyla bir araya geleceğiz. Ödül başvuru tarihlerini, Danışma Kurulumuzu, Değerlendirme Jürimizi, KOLEKTİF Komitemizi ve Değerli Destekçilerimizi çok yakında www.kolektifsosyal.com'da ve sosyal medyada sizlerle paylaşacağız. Brandmap İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve Marka Yönetimi Platformunun geleceğimiz için KOLEKTİF projesine sponsor olarak katkıda bulunan kurumlara sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.


Brandmap Kolektif Sosyal Düzenleme Komitesi

5 görüntüleme0 yorum
bottom of page