top of page

Güliz Kocabalkan Zalma, Adidas Türkiye Marka Aktivasyon Direktörü oldu



Global markalarda 15 yılı aşkın profesyonel deneyiminin ardından Güliz Kocabalkan Zalma, Ocak ayı itibariyle Adidas Türkiye Marka Aktivasyon Direktörü olarak atandı. Güliz Kocabalkan Zalma Marka Aktivasyon Direktörü olarak, marka konumlandırması ve algısını güçlendirme, yerel/global konsept önceliklerinin hazırlanması ve  küresel kavramların yerele uyarlanması konularından sorumlu olacak. Bu görevlerinin yanı sıra sportif pazarlama, halkla ilişkiler ve pazarlama stratejileri konularında ekiplere liderlik yaparak, global ve yerel marka pazarlama stratejileri ve kavramlarının uygulanmasına katkı sağlayacak.


Güliz Kocabalkan Zalma kimdir?

Marmara Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslarası İlişkiler Bölümü’nden 2006 yılında mezun olan Güliz Kocabalkan Zalma, profesyonel iş yaşamına 2006 yılında Colgate firmasında Kategori Uzmanı olarak başladı. Aynı şirkette farklı pozisyonlarda çalışan Kocabalkan Zalma, 2015 yılında Pandora’ya Pazarlama Müdürü olarak geçti. 2019 yılında L’Oreal bünyesine Kerastase Marka Direktörü olarak katıldı. 2021 yılında Miele Türkiye Pazarlama Direktörü pozisyonunu üstlenmesinin ardından Adidas Türkiye Marka Aktivasyon Direktörü olarak atandı.

14 görüntüleme0 yorum
bottom of page