Fenerbahçe’nin Çubuklu forması yeniden adidas’a emanet edildi
- tugcegulirmak
- 5 dakika önce
- 2 dakikada okunur

adidas ile Fenerbahçe Spor Kulübü arasında futbol, basketbol, voleybol ve tüm altyapı takımlarını kapsayan 5 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında hazırlanan 2025-2026 sezonu formaları, 1 Temmuz akşamı Ülker Stadyumu Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde düzenlenen lansmanla tanıtıldı.
Lansman, Fenerbahçe’nin ve Türk futbolunun efsane futbolcusu, “Ordinaryüs” lakaplı Lefter Küçükandonyadis’in yapay zeka destekli açılış konuşmasıyla başladı. Gecede, adidas ve Fenerbahçe’nin yarım asıra yaklaşan ortak tarihlerinde futbol, basketbol ve voleybolda hafızalara kazınan anların dev ekranlarda yeniden canlandı.
“Bize Emanet” kampanya filminin ilk kez izleyiciyle buluştuğu anda ise heyecan zirveye çıktı. Kampanya filminde; üç farklı branştan efsane koçlar José Mourinho ve Šarūnas Jasikevičius, futbolculardan Volkan Demirel, Diego Lugano, Tuncay Şanlı, Fred, Talisca ve Ece Türkoğlu; basketbolculardan İbrahim Kutluay, Melih Mahmutoğlu, Scottie Wilbekin, Bonzie Colson ve Alperi Onar; voleybolculardan ise Eda Erdem ve Melisa Vargas yer aldı. Kadroyu kulübün sembol ismi maskot Yellow tamamladı. 16 Fenerbahçeli kahramanın yer aldığı bu filmde, geçmişin efsaneleriyle bugünün şampiyonları bir araya geldi.
Kampanya filminin ardından Fenerbahçe Spor Kulubü 2025-2026 Sezonu formaları, Senfoni Orkestrası’nın melodileri, Fenerbahçe ruhunu yansıtan özel koreografiler ve ışık şovları eşliğinde gerçekleşen defileyle sunuldu.

“Böylesine bir birlikteliğe artık ‘sponsorluk’ demek doğru olmaz. Biz artık başarıya giden yolda adidas’la birlikte yol arkadaşıyız”
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç gecede yaptığı konuşmasında, “Bildiğiniz gibi, adidas ile birlikte Türk spor tarihinin en büyük bütçeli teknik sponsorluk anlaşmasını gerçekleştirdik. Dünyanın en büyük spor kulübü olduğunun her fırsatta altını çizdiğimiz kulübümüz, elde ettiği sportif başarılarla sadece Türkiye’nin değil, Avrupa’nın da örnek kulübü olmak üzere kararlı adımlarla ilerliyor. Bu bağlamda inşa ettiğimiz iş birliğimiz de; bir sponsorluk anlaşmasının ötesinde, bir stratejik ortaklığın ve küresel vizyonun ilk adımıdır. Bu nedenle, böylesine bir birlikteliğe artık ‘sponsorluk’ demek doğru olmaz. Biz artık başarıya giden yolda adidas’la birlikte yol arkadaşıyız. Atamızın imzasını taşıyan Çubuklu’yu giymek bizler için bir sorumluluğu, daha da önemlisi bir görevi üstlenmektir. Biz, adidas ile, işte bu ruhu, bu kader birliğini hissederek bir yola çıktık” dedi.

“Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu artık adidas’a emanet”
adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay ise hazırladıkları “Bize Emanet” kampanyasında Fenerbahçe’nin iki efsane ismi Lefter ve Alex de Souza’dan ilham aldıklarını söyleyerek; “Türkiye’nin spor kültürüne yön veren iki güçlü markanın, adidas ve Fenerbahçe’nin ortak bir vizyonla yeniden bir araya gelişini kutladığımız, adidas Türkiye’nin aynı anda ilk kez üç farklı branşta bir kulübü desteklediği ilk iş birliği olması nedeniyle de bizim için ayrı bir önem taşıyor. Önümüzdeki beş yıl boyunca Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu artık adidas’a emanet. Beş yıl boyunca sahada olduğu kadar tribünde, günlük yaşamda da sarı lacivertlilerin yanında olacağız. İş birliği için hazırladığımız kampanyada Fenerbahçe’nin iki efsane ismi Lefter ve Alex de Souza’dan ilham aldık. Lefter’i kaybettiğimiz gün, Alex’in attığı o unutulmaz tweet’ten yola çıktık: ‘Rahat uyu Lefter. Çubuklu bize emanet’. Bu tweet, herkes gibi bizimde aklımıza kazındı ve yıllar geçse de hafızalarımızdan hiç silinmedi. Ve şimdi adidas olarak bu kez sıra bizde: Çubuklu artık bize emanet”dedi.
Comments