top of page

Doğal afetler değerleri test ediyor!

Brandmap Editör

6 Şubat depremi bir kez daha göstermiştir ki bu tür felaketler karşısında “sihirli değnek” iletişimin gücü”. Çünkü, olağanüstü şartların çalkantısında kamuoyunun beklentisini karşılamak için kamu, özel sektör ve sivil toplumun iletişim performansı çok belirleyici. Başta dezenformasyon olmak üzere koordinasyon ve dayanışma ruhunu olumsuz etkileyecek alanlardan kurtulmanın yolu “olması gereken iletişim performansını” yönetmekten geçiyor. 1999 Marmara depreminden bu yana yerinde saydığımıza tanık olduğumuz bu süreç içinde akılda tutulması gereken hususların şunlar olduğunu düşünüyorum; zamana karşı yarış içinde doğru bilginin “doğru” paydaşlarla “doğru” iletişim araçları ile buluşması gözden kaçırılmamalı. Liderliğin ne kadar önemli olduğunu “Ahbap” örneğinde yaşıyoruz. “Hesap verilebilirlik” hiçbir zaman olmadığı kadar bir değer olarak öne çıkıyor bu ortamlarda. Kamuoyunun sabırsızlığı belli bir vade sonunda çıkacak bağımsız raporlara tahammül edemeyebilir. Günlük hesap verebilirliğin araçları keşfedilmeli, paylaşılmalı. Etik ve adil olunduğu, şeffaflığın bir yaşam tarzı olduğu ancak böyle ortamlarda net olarak algılanır. En önemlisi, bu tür felaketler toplumun değerlerini test eder. “Sahici” olanlarla yaralar sarılır!

Comentarios


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page