top of page

Dimes logosunu ve sloganını yeniledi: “İçecek Bi’Şey”


ree

Meyve suyu ve içecek sektörü markalarından DİMES, markanın canlılık ve dönüşüm ruhunu yansıtan yeni logo ve sloganını duyurdu. Yeni logo; keskin köşeler ve öngörülebilir sınırlar içermeden, keskin hatlardan uzak, öngörülebilir sınırları aşan dairesel formuyla sürekli dönüşümü ve kapsayıcılığı temsil ediyor. Logo tasarımında devinimi simgeleyen dalga formu, daha canlı renk tonları ve modern tipografi unsurları kullanıldı. DİMES’in, kendi gibi olmanın gücüne olan inancı, markanın yeni sloganı “İçecek Bi’Şey” ile ifade edildi.


ree

“Biz artık çerçevelere sığmıyoruz”

Markanın zamanın ve normların ötesinde yaşayan ruhunu yansıtan bu değişiminin, bir konumlama lansmanından çok öte, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu vurgulayan Dimes CMO’su (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) Duygu Süleymanoğlu, “Türkiye’nin ilk yerli sermayeli meyve suyu markası DİMES, 60 yılı aşkın köklü geçmişinde her zaman kendi gibi olabilmiş; kendi yolunu çizerek dönüşümü kucaklayabilmiş bir markadır. Bizi bugünlere taşıyan logomuz güvenli bir çerçeveydi; ama biz artık çerçevelere sığmıyoruz. Biz akışın, keyfin ve yaşadığımız her dönemin popüler kültürünün markasıyız. Bu değişim, markamızın yaşayan ruhunu, hep birlikte değer yaratma gücümüzü ve birlikte gelişen kültürümüzü simgeliyor. Keskin köşelerle belirlenmiş kesin kurallara, kısıtlayıcı kalıplara ve mutlak kabullere inanmıyoruz. Küresel bir içecek ve gıda markası olma yolculuğumuzda, bilinen pazarlama kurallarına uymadan kendi yolumuzu çizmeye devam edeceğiz” dedi.


ree

“Sen olduğun halinle sensin, Dimes de İçecek Bi’Şey”

Dimes Pazarlama Direktörü Merve Keten de, markanın temel değerlerinden ödün vermeden kendi gibi olabilme gücüne vurgu yaparak, “Samimiyetimiz ve gerçekliğimizle kendimiz gibi olabilen, Sigma ruhlu bir markayız. Bu da bize hem çoklu kimlikleri hem de yaşadığımız dönemin akışını ve popüler kültürünü sahiplenebilme gücü veriyor; markamıza sürekli bir canlılık kazandırıyor. Sadece şu anda değil, zamanın ötesinde de yankılanacak farklı yenilikleri keşfedip, herkesle paylaşarak heyecanı çoğaltıyoruz” şeklinde konuştu.


Keten sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketicilerimizle kurduğumuz bağın gücü de kendin gibi olabilmenin benzersiz çekim gücünden besleniyor. Her bireyin kendine has duruşuyla sahip olduğu çekim gücüne ve kendi değeriyle çevresine değer kattığına inanıyoruz. Gerçek olmayan vaatler yerine insanın gerçeğini kabul edip, buna göre yaşıyoruz; kolektif bağlar kurup, alışılmışın ve sıradanlığın dışında hep birlikte yürüyoruz. Tüketicimize ‘Sen olduğun halinle sensin, DİMES de İçecek Bi’Şey’ diyoruz. Logomuzun tasarımı, tipografisi ve tıpkı geleceğimiz gibi daha canlı olan yeni renklerimiz de bu yaklaşımı tamamlıyor” dedi.

Yorumlar


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve
Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2025 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page