top of page

DFU, HORECA sektörüne 200’ü aşkın ürünle destek oluyor


Turizm sezonunun başlamasıyla birlikte hareketlenen HORECA sektörü (otel, restoran ve kafe) operasyonel yükü hafifletmek için donuk unlu ürünlere yöneliyor. Hazırlık süresini kısaltan, gıda güvenliğini artıran ve israfı önleyen porsiyon avantajları sayesinde bu ürünler, yaz aylarında otel, restoran ve kafelerin ilk tercihlerinden biri haline geliyor.

 

Donuk unlu ürünler sektörünün önemli firmalarından Donuk Fırıncılık Ürünleri Genel Müdürü Ilgın Hasırcıoğlu konuyu değerlendirdi. Hasırcıoğlu, sektörün, porsiyon kontrolü ve pratikliğiyle işletmelerin maliyetlerini düşürüp kaliteyi artırdığını belirterek, “Turizm sezonunda, özellikle yaz aylarında otel, restoran ve kafelerdeki talep artışı donuk unlu mamullere olan ilgiyi olumlu yönde etkiliyor. Bu dönemde donuk gıda ürünlerinin güvenli ve zamanında müşteriye sevk edilmesi büyük önem kazanıyor. DFU olarak, g2m şirketi aracılığıyla restoran, otel ve kahve zincirleri başta olmak üzere ev dışı tüketim ve perakende kanalındaki 6 bin noktaya ürünlerimizi günlük olarak ulaştırıyoruz. Yaz döneminde ise sahil bölgelerindeki artan talebi karşılayabilmek için dağıtım araçlarımızın sayısını ve depolama kapasitemizi artırarak, ürünlerimizi soğuk zincirle, güvenli ve zamanında müşterilerimize teslim ediyoruz” dedi.


Açık büfe kahvaltı ve çay saatlerinin favorisi: Donuk kruvasan ve çörekler

Ilgın Hasırcıoğlu, yılda ortalama 22 bin tonluk üretim kapasiteleri ve 6 kategoride 200’ün üzerinde ürünle HORECA sektörüne hizmet verdiklerini belirterek sözlerini şöyle sürdürdü: “Özellikle oteller, açık büfe kahvaltı ve çay saatlerinin favorisi olan donuk kruvasan ve çöreklere yoğun ilgi gösteriyor. Tüketim öncesi pişirilerek tüketicilere sıcak servis edilebilen, porsiyon kontrollü ekmek çeşitlerimiz ise oteller kadar restoran ve kafeler tarafından da çok tercih ediliyor. Yaz sezonu öncesinde geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle sektördeki sürdürülebilir başarımızı korumayı hedefliyoruz. Bu sezon pazara sunduğumuz yeni ürünler arasında 120 gramlık büyük kruvasan, zeytinli-kekikli ve çavdarlı bagetler ile Danish çörek çeşitlerimiz işletmelerin taleplerinde üst sıralarda yer almaya başladı. Yeni sezonda da yenilenen portföyümüzle HORECA sektörünün mutfaklarına ‘DFU’nun hamur ustalığını‘ taşıyarak, işletmelere pratiklik, lezzet ve maliyet avantajı sağlamaya devam edeceğiz.” 

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page