top of page

Burger King Türkiye’deki adını “börgır” olarak değiştirdi

Brandmap Haber

İstanbul’da 1995 yılında açılan ilk restoranıyla alevde ızgara ateşinin efsane lezzetini sunmaya başlayan ve Türkiye’nin BÖRGIR markası olmayı başaran Burger King, araştırma* sonuçlarına dayanarak başlattığı yeni kampanyasıyla Türkiye’nin sevdiği “börgır” kelimesini sahiplendi. Artık, “börgır” demek, Burger King demek.


Burger King yeni reklam filminde de burger sevenlerin karşısına, yeni adı olan “börgır” kelimesiyle çıkıyor. Burger King’in yeni reklam filminde oyuncular, “Hadi bi’ börgır yiyelim”, “O zaman Börgır’a gidelim” ya da “Çıkışta Börgır mı yesek? diyerek alevde ızgara ateşinin kralı Burger King restoranlarına geliyor.


*Burger King, Akademetre ile gerçekleştirdiği anket çalışmasında, katılımcılara “Börgır” denince akla ne geldiğini sordu. Ankete katılan her 5 kişiden 4’ü “Burger King” yanıtını verdi. Bu sonuç, Burger King'in Türkçede yerleşmiş bir “börgır” ifadesiyle zihinlerde güçlü bir şekilde yer aldığını ortaya koydu.



 




 





 


 

 

 

Comentarios


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page