Brandmap X Tchibo’dan Book Club Etkinliği: Sürdürülebilirlik üzerine ilham verici bir sohbet
- Brandmap Editör
- 16 Mar
- 1 dakikada okunur

Kahve ve kitap tutkunlarını bir araya getiren Tchibo X Brandmap Book Club etkinlik serisinin ilk buluşması, 13 Mart Perşembe günü Tchibo Academy Kadıköy Bahariye'de gerçekleştirildi.
Brandmap Genel Yayın Yönetmeni Bülent Fidan'ın moderatörlüğünü üstlendiği etkinlikte, Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü ve yazar Arda Öztaşkın, "Sürdürülebilirlik! Ne Zamana Kadar?" başlıklı konuşmasıyla katılımcılara ilham verdi.
Tchibo'nun dünyada 75, Türkiye'deki 20. yılının da kutladığı bu özel buluşma, sektör profesyonellerini bir araya getirerek sürdürülebilirlik konusunda farkındalık oluşturmayı amaçladı. chibo Türkiye İletişim ve Tüketici Hizmetleri Müdürü Diğdem Cengiz Gürsel, markanın sürdürülebilirlik stratejileri ve kahve sektöründeki geleceği hakkında değerli bilgiler paylaştı.
İş dünyasından özellikle C-level ağırlıklı davetli bir izleyici grubunun yer aldığı etkinlikte kahve keyfi eşliğinde söyleşi gerçekleştirildi. Etkinlik serisinin ilerleyen dönemlerde farklı konular ve alanlardan ilham veren isimlerle devam etmesi planlanıyor.
Comments