top of page

BOYNER'DEN BİR İLK DAHA: İNDİRİM KORUMALI ALIŞVERİŞ

Brandmap Haber

Güncelleme tarihi: 13 Mar




Boyner, tüm markalarında hem indirim dönemlerinde hem de sezonlarda müşterilerini fiyat değişimlerinden olumsuz etkilenmemeleri için İNDİRİM KORUMALI ALIŞVERİŞ uygulamasına başladı.


Ekim-Kasım 2024 döneminde pilot uygulaması gerçekleştirilen İKA'te, alınan ürünlerin fiyatı 30 gün içinde düşerse, aradaki fiyat farkı müşterilere iade edilecek.

Boyner Büyük Mağazacılık Üst Yöneticisi (CEO) Eren Çamurdan ve Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu'nun katılımıyla gerçekleştirilen basın toplantısında detaylar basın ile paylaşıldı. Çamurdan, "pilot uygulama sürecinde yaklaşık 400 bin müşterimiz sistemden yararlandı. Müşterilerimizin Hopi hesabına yatırılan hediye paracık tutarı, pilot uygulama döneminde 247 milyona ulaştı, her bir müşterimiz ortalama 620 lira geri ödeme alabildi" açıklamasında bulundu.

"Uygulama yeni sezon alışverişlerinde de devam edecek. İndirim Korumalı Alışveriş uygulamamız ile yeni sezon alışverişlerinde de müşterilerimize koruma kalkanı sağlayarak, aldıkları ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse aradaki farkı iade edeceğimizi garanti ediyoruz.' değerlendirmesini yaptı.


Çamurdan, 'Boyner Online alışveriş deneyimini yapay zeka destekli projelerle geliştirirken, hediye gönderme özelliğini eklediğimiz Boyner Now her ay büyümeye devam etti. Boyner Online'a entegre ettiğimiz pazar yeri modeliyle 130 yeni kategori ve yaklaşık 1200 markayı müşterilerimizle buluşturduk. Tüm bu çalışmalar sonucunda 2024'te, 2023'e kıyasla yüzde 65'lik büyüme sağladık.' dedi.



Çevrim içi satışlarda ise yüzde 75'lik bir büyüme elde ettiklerine vurgu yapan Çamurdan, şunları kaydetti:

'Çevrim içi satışlarımızın toplam satışlar içindeki payı yüzde 28'e ulaştı. Bu oran, omni-perakendecilikte Türkiye ve dünya genelindeki ortalamanın oldukça üzerinde. 2024, deneyim kazandıran, dayanıklılığı artıran ve yeni fırsatlara odaklandığımız bir yıl oldu. Önümüzdeki dönemde de yenilikçi yaklaşımımız ve verimlilik odağımızla büyümeye devam edeceğiz.'

Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu da 2025'te markalar için güvenin daha da önemli hale geleceğini belirtti.


Koçoğlu, 'Tüketiciler artık yalnızca ürün veya hizmeti değil, markaların şeffaflığını, samimiyetini ve topluma kattığı değeri de önemsiyor. Güven, müşteri sadakatinin temelini oluştururken, markaların rekabet avantajını belirleyen en kritik unsur haline geliyor. Veri odaklı pazarlama, yapay zeka ve kişiselleştirilmiş deneyimlerle güveni yeniden tanımlayan ve müşterileriyle kalıcı bağlar kuran markaların yılı olacak.' ifadelerini kullandı.



Boyner, “İndirim Korumalı Alışveriş” devri başlattığını yeni reklam filminde anlatıyor. Film, “Korumalar Zirvesi’nde” bir araya gelen karakterler aracılığıyla alışveriş dünyasına yeni bir güven standardı getiren uygulamanın tüketicileri fiyat değişikliklerine karşı koruyan yönünü vurguluyor.

 

Boyner, “Aldığım ürünün fiyatı ya düşerse” endişesini ortadan kaldıran ve müşterilerine koruma kalkanı sağlayan yeni uygulaması “İndirim Korumalı Alışveriş”i çarpıcı ve esprili bir yaklaşımla ekrana taşıyor. Filmde, meslekleri gereği her şeyi titizlikle korumaya alışkın olan korumalar, “Boyner’den aldığınız ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse aradaki farkı size iade ediyoruz.” mesajını ilk duyduklarında oldukça şüpheli bir yaklaşım sergiliyor. Uzun yıllardır koruma dünyasında olmalarına rağmen böyle bir koruma görmediklerini dile getiren karakterler, sistemin işleyişini öğrenince şaşkınlıklarını gizleyemiyor.

 

Fiyat Değişimlerine Karşı Koruma Kalkanı

Değişen perakende trendleri ve müşteri iç görülerini dikkate alarak birçok yeniliği hayata geçiren Boyner şimdi de “İndirim Korumalı Alışveriş” ile müşterilerini fiyat değişimlerine karşı koruyor. Perakende sektörüne yeni bir güven standartı getiren “İndirim Korumalı Alışveriş ile Boyner mağazaları, boyner. com.tr ve Boyner Now’dan alınan bir ürünün fiyatının 30 gün içinde düşmesi durumunda aradaki fiyat farkı iade ediliyor. Boyner, yıl boyunca devam edecek bu uygulama ile müşterilerinin yanında olmaya, hayatlarına değer katmaya devam ediyor.


 

Künye:

Reklam veren: Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş.

Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu

Pazarlama ve Marka İletişimi Direktörü: Ebru Eğilmez

Marka Yönetimi ve İletişim Birim Yöneticisi: Selin Uruç

Marka Yönetimi ve İletişim Yöneticisi: Ayberk Toprak

Ajans: BLAB

Yönetmen: Gürcan Güreşçi

Prodüksiyon: Riders

Post Prodüksiyon: İmaj

Müzik: DingDong!

Comentarios


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page