top of page
tugcegulirmak

Boldy yemek ve market 1 yaşına girdi


Bir yaşına giren Boldy “Nitelikli Alışveriş Makul Fiyat” söylemi ile çıktığı yolda market sektörüne birçok yenilik kazandırdı. Tüketicilere farklı bir deneyim yaşatan Boldy’nin şimdiye kadar neler yaptığını ve gelecek hedeflerini, Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Gülel’in ev sahipliğinde 12 Eylül Perşembe günü Mandarin Otel’de gerçekleşen keyifli bir yemekte dinledik.


Taze meyve sebzeden paketli gıda ürünlerine, kişisel bakım ürünlerinden, temizlik ürünlerine farklı ihtiyaç, zevk ve yaşam tarzlarına göre farklı ürün alternatiflerinin bulunduğu Boldy, başta Türk, Uzak Doğu ve Avrupa mutfağı olmak üzere dünya mutfaklarına ait 226 değişik lezzetten oluşan ısıtılmaya hazır öğünlük ve taze olarak paketlenmiş yemek reyonuyla kendini diğer marketlerden ayrıştırıyor. 2023 yılının Eylül ayında yola çıkan Boldy, bugün 24 mağazası ile tüketicilere hizmet veriyor. Boldy’nin sene sonu hedefi ise 32 mağazaya ulaşmak. 2025 yılında ise, mağaza sayısını 60’ın üzerine çıkarmayı hedefliyor.


Boldy, kısıtlı zamanını kişisel uğraşlarına ayırmayı tercih eden, yemek yapmak yerine farklı lezzetlere makul fiyatlarla kolayca erişmek isteyen, alışveriş ihtiyacını verimli ve kısa sürede çözme arayışında olan tüketicilere taze, lezzetli, sağlıklı, pratik çözümler sunuyor. Yenilikçi, gurme kalitesinde hazır yemek kültürünü tüketicilere ulaştıran Boldy, yeni bir alışkanlık yaratıyor.

“Boldy olarak bir marketten daha fazlasıyız”

Boldy Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Gülel bu yeni deneyimle ilgili “Restorana gider gibi gelip alışveriş yapabileceğiniz, markete gider gibi gelip yemek yiyebileceğiniz, istediğinizi bulup ihtiyacınız kadarını alabileceğiniz çok acayip bir marketiz.  Perakende satış, paketli hazır yemek üretimi, meyve sebze işleme üretimi gibi sunduğumuz gıda çözümleri, nitelikli ürün seçkisi ve mağaza içi sosyal alanlarımızla bir marketten daha fazlasıyız. Boldy ile ortaya koyduğumuz format otuz yıldan fazladır içinde olduğumuz sektöre öncülük edecek bir hediyedir. Bizler Boldy ile market sektöründe oyunun kurallarını yeniden tanımladık, yenilerini ekledik.” şeklinde konuştu


“Boldy bir ideolojidir”

Boldy’nin marka felsefesi ile ilgili de bilgi veren Gülel şunları söyledi: “Boldy’i bir ideolojinin yansıması olarak tanımlayabiliriz. Boldy ideolojisinin arkasında özgürlüklere ve zamana saygı var. Yeni nesle uygun, dünyanın tatlarını kucaklayan, hızlı, pratik, hijyenik, temiz çözümler üreten, sosyal sorumluluklarına önem veren bir ideolojiye sahip. Kadın istihdamı, hayvanların korunması, çevre ve israf konularında sorumluluğumuzun bilincindeyiz. Boldy’nin kuruluş felsefesinde bu dört temel alan bulunuyor.” Sabri Gülel ayrıca, mağazalarının yakınında yaşayan 45 yaş üstü kadınların Boldy marketlerde çalıştığını, üst yönetimde yüzde 65 olmak üzere, çalışanlarının da yüzde 60’ının kadın olduğunu vurguladı.


“Tesislerimiz bir sanayi mutfağı değil, yüksek kapasiteli bir şef mutfağı”

Sabri Gülel Boldy’de satılan hazır yemeklerin hazırlanma süreci ile ilgili de bilgi verdi: “Üretim kalitesi konusunda anlayışımız üst düzeyde. Geçtiğimiz yıllarda satışını gerçekleştirdiğimiz Kemal Kükrer markamızla da pekiştirdiğimiz bu kalite anlayışı ve deneyimimizle hazır yemeklerimizi kendi tesislerimizde üretiyoruz. Bu tesisler bir sanayi mutfağı değil, yüksek kapasiteli bir şef mutfağı. Tüm ürünler şefin elinin lezzetini taşıyan reçetelerle ürün üretiliyor. Tüketiciye yeni bir alışkanlık kazandıracaksak, taleplerine de geniş açıdan ve yüksek oranda cevap verebiliyor olmamız lazım. Biz de tüketicilerimizin evde yapacağı kadar lezzetli hatta daha lezzetli yemekler üretiyoruz.”

Comments


bottom of page