top of page
tugcegulirmak

Bingo, Özgü Namal ile “Bingo Akıllı Kapsül Çağı”nı başlattı


Hızlı tüketim sektörünün global oyuncularından Hayat’ın ev bakım kategorisindeki markası Bingo, yenilikçi ürünü Bingo Akıllı Kapsül’ü tanıttı. Etkinlik, 13 Eylül Cuma günü Boop Kuruçeşme’de Hayat Strateji ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Aysel Aydın ve Hayat Ev Bakım Kategorisi Global Pazarlama Direktörü Nazlı Malatyalı’nın ev sahipliğinde, marka yüzü ünlü oyuncu Özgü Namal’ın katılımıyla gerçekleşti.


“Global arenada adından söz ettiren bir Türk markasının yüzü olmak büyük bir gurur “

Özgü Namal yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Yılların güvenilir markası Bingo ile yepyeni uzun soluklu bir yolculuğa çıktık. Ülkemiz topraklarından doğan global arenada adından söz ettiren bir Türk markasının yüzü olmak büyük bir gurur… Ben dahil tüketicilerin heyecanla beklediği Bingo Akıllı Kapsül ürünleriyle bu değerli iş birliğimizi başlatmak benim için çok anlamlı oldu. İlk reklam filmimiz yayınlandı. Canlandırdığım karakter, ürünün verdiği mesajlar ve vadettikleri ile ortaya çok güzel bir iş çıktığını düşünüyorum. Süper Kahraman Özgü olarak şimdiye kadar hiç oynamadığım bir karakterle ekranlara geldim. Çekimler benim için çok keyifli geçti... Ve filmi ilk defa görünce dedim ki işte tam da bu, biz birlikte tam olarak bunu yapmak istemiştik. Ses getiren bir iş yaptığımızı düşünüyorum. İnanıyorum ki, bu ürünle herkes evinin süper kahramanı olacak.’’ dedi.

“Kullanıcısını dinleyen bir markayız”

Hayat Strateji ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Aysel Aydın, Bingo Akıllı Kapsül ile bulaşık makinesi deterjanı pazarına giriş yaptıklarını belirterek sözlerini sürdürdü: “Son dönemde tüketicilerin yerli ürünlere olan ilgisinin gözle görülür bir şekilde arttığını vurgulamalıyım. Geçtiğimiz 6 ayda, bulaşık makinesi deterjanı kategorisinde pazara yeni bir alternatif sunmamız için tüketicilerden on binlerce telefon ve mesaj aldık. Bu yoğun talep, çalışmalarımızı hızlandırmamız ve en iyisini sunmamız konusunda bize ilham vererek adeta bizi kamçıladı. Bugün ise tüketiciyi doğru anlayarak beklentilerinin ötesine geçen yenilikçi çözümümüz Bingo Akıllı Kapsül ile sizinleyiz. Yani ‘Tüketicimiz istedi, biz yaptık’ kısaca ürünün hikayesinin arkasında kullanıcısını dinleyen bir marka olduğumuzu söylemeden geçemeyeceğim.”

 

“Bugün Bingo Akıllı Kapsül ile Yepyeni Bir Yolculuk Başladı’’

Hayat Ev Bakım Kategorisi Global Pazarlama Direktörü Nazlı Malatyalı ise şunları söyledi: “Rutinde markalar ürünleri yapar, tüketicilerin beğenisine sunar. Ancak bu defa tüketiciler bu ürünü üretmemizi bizden istedi, biz de onların sesini dinledik. Ürünü Bingo geliştirmiş olsa da Bingo Akıllı Kapsül fikrinin çıkış noktası tüketicilerimizden geldi. Evinde, mutfağında yıllardır güvenerek kullandığı Bingo markasına ait bir bulaşık kapsülü görmek istemesinden… Taleplerini dinlediğimiz ve hızla cevap verdiğimiz kullanıcılarımız birçok ürünümüzde olduğu gibi Bingo Akıllı Kapsül’ü de bu kısa süre içinde sahiplendi ve benimsedi.”

Comments


bottom of page