top of page

Beyaz Kağıt logosu yenilendi



Ev temizlik ürünleri sektörünün markalarından Asperox ve Peros’un üreticisi Beyaz Kağıt, yeni logosunu tanıttı. Markanın yeni logosu, Beyaz Kağıt’ın sürdürülebilirlik yaklaşımını, tüketicilere sunduğu eşsiz temizlik deneyimini ve doğaya olan duyarlılığını temsil ediyor.

 

Ev temizIik ürünIeri sektöründe Türkiye’nin en büyük üç üreticisinden biri olan, yüzde 100 yerli sermayeli Beyaz Kağıt, 19 yıllık birikim ve deneyimlerini temizlik sektöründeki dinamikleri değiştirecek bir seviyeye taşıyarak yeni bir döneme başladı. “Tertemiz yarınlar inşa etmek” mottosuyla sürdürülebilir çözümlerini iş yapış süreçlerinin merkezine alarak ilerleyen şirket, yeni ürünler ve üretim tesisleriyle başlattığı yeni dönemi logosundaki değişiklikle ifade ediyor. Bir su damlası ve yapraktan oluşan Beyaz Kağıt'ın yeni logosu, kurumsal markanın ismindeki “b” harfini oluştururken aynı zamanda çevreye duyarlı ve sürdürülebilir yaklaşımını yansıtıyor. “Temizliği herkes için ulaşılabilir kılmak” misyonuyla çalışmalarını sürdüren markanın temiz bir gelecek için attığı adımları, doğaya uyumunu ve tüketicilere sunduğu eşsiz temizlik deneyimini anlatan yeni logodaki damla, suyu ve suyun önemini simgelerken; yaprak ise Beyaz Kağıt’ın doğaya hassasiyetini temsil ediyor. Yuvarlak bir forma sahip olan Beyaz Kağıt’ın yeni logosu, sürekli bir döngüyü ve birlikteliği simgeliyor. Tipografide kullanılan düz ve sade font ise markanın şeffaflık, sadelik ve güvenilirlik değerlerini destekliyor. 

 

“Sorumlu üretim bilinciyle hareket ediyoruz”

Beyaz Kâğıt’ın tüketicilere temizliğin ötesinde bir yaşam tarzını sunduğunu ve günlük temizlik rutinlerini keyifli anlara dönüştürmeyi amaçladığını söyleyen Beyaz Kağıt Satış Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Doğrul, şunları söyledi: “2005 yılında Adana Organize Sanayi Bölgesi’nde kurulduk. Ana markamız olan Peros’un yanı sıra Asperox markamızla tüketicilerin beğeni ve güvenini kazandık. Ortadoğu, Afrika, Balkanlar ve Türki Cumhuriyetler gibi yaklaşık 90 ülkeye ihracat yapan büyük bir marka haline geldik. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Kriterleri’nin 6’ıncı ve 12’inci maddelerini temel alarak su kaynaklarımızı korumak ve sürdürülebilir bir üretim için öncü adımlar atıyoruz. Sorumlu üretim bilinciyle hareket ediyor, fabrikalarımızda minimum seviyede su harcayarak, geri dönüşüm sistemlerini, sürdürülebilir hammaddeler ve teknolojileri kullanarak üretim yapıyor, çevreye olan etkimizi en aza indirmeye çaba gösteriyoruz. Bunların yanı sıra kurduğumuz güneş enerjisi üretim sistemleriyle yaklaşık 1,6 milyon ağacın temizleyebileceği karbondioksit, nitrojen dioksit ve kükürt dioksit salınımını nötralize ettik. Bu da yaklaşık 220 ormanın doğaya sağlayabileceği fayda anlamına geliyor” dedi. 

bottom of page