Avustralya’nın kahve markası Ice Break, Türkiye pazarına girdi
- Brandmap Haber
- 15 dakika önce
- 1 dakikada okunur

Soğuk kahve pazarı, tüketici ilgisinin artmasıyla birlikte hem dünyada hem de Türkiye’de hızlı bir şekilde büyüyor. Özellikle genç nüfusun kahveye ve hazır içecek ürünlerine olan ilgisi pazarı şekillendiriyor. Avustralya’nın kahve markası Ice Break de genç tüketicilerin yılın tüm zamanlarında soğuk kahve tüketim alışkanlığına cevap veren yenilikçi bir ürün olarak Türkiye pazarında yerini aldı.
Robusta kahve çekirdekleri ve Türkiye’de yerel sütlerle üretilen Ice Break; Latte, Mocha, Vanilya Latte ve Şeker İlavesiz Latte olmak üzere dört farklı çeşitte satışa sunuldu. Ürünler, 375 ml’lik pratik açılır-kapanır şişelerde yer alıyor. Klasik soğuk kahve algısını değiştirmeyi hedefleyen marka, “Her Anın Double Shot!” sloganıyla konumlanırken, pratik ambalajıyla tek seferde tüketme zorunluluğu olmadan gün boyu tüketim imkanı sağladığını belirtiyor. Ayrıca Ice Break’in tüm ürünlerinde laktozsuz süt kullanıldığı da ifade ediliyor.
תגובות