top of page

Avustralya’nın kahve markası Ice Break, Türkiye pazarına girdi


ree

Soğuk kahve pazarı, tüketici ilgisinin artmasıyla birlikte hem dünyada hem de Türkiye’de hızlı bir şekilde büyüyor. Özellikle genç nüfusun kahveye ve hazır içecek ürünlerine olan ilgisi pazarı şekillendiriyor. Avustralya’nın kahve markası Ice Break de genç tüketicilerin yılın tüm zamanlarında soğuk kahve tüketim alışkanlığına cevap veren yenilikçi bir ürün olarak Türkiye pazarında yerini aldı.


Robusta kahve çekirdekleri ve Türkiye’de yerel sütlerle üretilen Ice Break; Latte, Mocha, Vanilya Latte ve Şeker İlavesiz Latte olmak üzere dört farklı çeşitte satışa sunuldu. Ürünler, 375 ml’lik pratik açılır-kapanır şişelerde yer alıyor. Klasik soğuk kahve algısını değiştirmeyi hedefleyen marka, “Her Anın Double Shot!” sloganıyla konumlanırken, pratik ambalajıyla tek seferde tüketme zorunluluğu olmadan gün boyu tüketim imkanı sağladığını belirtiyor. Ayrıca Ice Break’in tüm ürünlerinde laktozsuz süt kullanıldığı da ifade ediliyor.

תגובות


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page