top of page
Brandmap Haber

Albaraka Türk, 40. yılına özel yeni reklam filmini yayınladı


Albaraka Türk, 40. yılında yeni marka konumlandırması ‘Öncü Bankacılık’ söylemini ön plana çıkaran reklam filmini yayımladı. Filmde, herkese ve her ihtiyaca yönelik yenilikçi çözümler sunan Albaraka Türk’ün, katılım bankacılığına öncülük eden, birleştirici ve kalkındırıcı gücüne vurgu yapılıyor.

 

Albaraka Türk yayımladığı reklam filminde, öncüsü olduğu katılım bankacılığının topluma olan katkısını anlatıyor. Katılım bankacılığının gerçek ticarete ve reel ekonomiye sağladığı doğrudan fayda, diğer bankacılık türlerinden farklı olarak, toplumsal bir kalkınmayı amaçlıyor. Hizmetleriyle dokunduğu her bir müşterisinin bir diğerine olumlu etkisini kelebek etkisine benzeten Albaraka Türk, bu kelebek etkisini “Ataş” alegorisi ile ifade ediyor. İhtiyaç duyulan anlarda sihirli bir şekilde Albaraka Türk logosuna dönüşen ataş, Albaraka Türk’ün her an müşterilerinin yanında olduğunu ve işlerini desteklediğini anlatıyor.

 

 

Künye:

Reklamveren: Albaraka Türk

Reklam Ajansı: Red And Grey

Prodüksiyon Şirketi: 3bölü2 Yapım

Yönetmen: Çağlar Mallı

Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler

Medya Ajansı: OPN Medya

PR Ajansı: Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments


bottom of page