top of page

Adl, 3D reklam çalışmasını açık havaya taşıdı




Türkiye’nin yerli üretim moda markalarından Adil Işık Group, “Cheers To Joy” sloganıyla ilk 3D interaktif vitrin kampanyasını açık havaya taşıdı. İstanbul City’s Nişantaşı AVM'deki dev ekranda sergilenen 3D reklam çalışmasıyla dikkatleri üzerine çeken Adl’nin sanal yolculuğunda yılbaşı gecesi için hazırlık yapanlar, parlak payetler, kırmızı ekoseler, tüvit ve kadife takımlardan oluşan parçaları izleyebiliyor.

Adl “Cheers To Joy” kampanyası ile hem geleneksel hem de modern tarzı bir araya getirerek unutulmaz bir yılbaşı deneyim sunuyor. Türk moda dünyasında bir ilk olan, Adl'nin City’s Nişantaşı’nın dış cephesindeki dijital ekranda konumlandırdığı 3D açık hava kampanyası, 1 Ocak 2024 tarihine kadar gösterime devam edecek.


Comments


bottom of page