top of page

Adl, 3D reklam çalışmasını açık havaya taşıdı

tugcegulirmak



Türkiye’nin yerli üretim moda markalarından Adil Işık Group, “Cheers To Joy” sloganıyla ilk 3D interaktif vitrin kampanyasını açık havaya taşıdı. İstanbul City’s Nişantaşı AVM'deki dev ekranda sergilenen 3D reklam çalışmasıyla dikkatleri üzerine çeken Adl’nin sanal yolculuğunda yılbaşı gecesi için hazırlık yapanlar, parlak payetler, kırmızı ekoseler, tüvit ve kadife takımlardan oluşan parçaları izleyebiliyor.

Adl “Cheers To Joy” kampanyası ile hem geleneksel hem de modern tarzı bir araya getirerek unutulmaz bir yılbaşı deneyim sunuyor. Türk moda dünyasında bir ilk olan, Adl'nin City’s Nişantaşı’nın dış cephesindeki dijital ekranda konumlandırdığı 3D açık hava kampanyası, 1 Ocak 2024 tarihine kadar gösterime devam edecek.


Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page