Adidas, “Topla Buluşma” kampanyasını yayınladı
- Brandmap Editör
- 4 saat önce
- 1 dakikada okunur

Adidas, Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiği iş birliği ile futbolunun en kritik anlarında sahadaki yerini alıyor. 2025-2026 sezonu itibariyle önümüzdeki üç yıl boyunca TFF çatısı altındaki tüm lig ve kupa maçları adidas’ın ileri teknolojili futbol toplarıyla oynanıyor olacak.
Adidas, bu önemli iş birliği için dört büyük futbol kulübünün dört yıldız oyuncusuyla özel bir kampanya hayata geçirildi. Kampanyanın merkezinde futbolun en kritik istatistiklerinden biri olan “topla buluşma” kavramı yer alıyor. Bu kavramı günlük hayattaki “ilk buluşma” analojisiyle yorumlayan kampanyada, futbolcular Gabriel Sara, Uğurcan Çakır, Yusuf Akçiçek ve Necip Uysal’In topla buluşurken hissettikleri heyecan; romantik bir akşam yemeği buluşmasının monologlarıyla aktarılıyor.
Künye:
Reklamveren: adidas Türkiye
Reklamveren Temsilcileri: Onur Demircan, Guliz Kocabalkan Zalma
Reklam Ajansı: Sharpcake
Ajans Başkan Yardımcısı: Bahar Taştan
Yönetici Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme
Kreatif Ekip Lideri: Hikmet Sungur, Can Seren
Yönetici Tasarım Direktörü: Uğur Yontucu
Tasarım Ekip Lideri: Emre Can Şahin
Yönetici Strateji Direktörü: Pamir Gündüz
Stratejik Planlama: Kübra Aksoy
Marka Direktörü: Elçin Temel
Marka Yöneticisi: Dilara Kalğu
Ajans Prodüktörü: Mert Bilen
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Alican Yavuz
Görüntü Yönetmeni: Can Dolu
Post Prodüksiyon: Roots Post Prodüksiyon
Fotoğrafçı: Emre Kapçak
Styling: Bilge Erçağ
Yorumlar