30. yılına yaklaşan Turknet görsel kimliğini yeniledi
- Brandmap Haber
- 13 dakika önce
- 1 dakikada okunur

1996’dan bu yana Türkiye’nin dijitalleşmesinde önemli katkılar sağlayan Turknet, marka kimliğini güncelledi. Bu dönüşümün en güçlü simgesi ise yenilenen Turknet logosu oldu. Şirket, yeni logosu ve görsel diliyle sektördeki dönüştürücü rolünü daha cesur ve kapsayıcı bir şekilde yansıtmayı hedefliyor.
Bugün 1,3 milyonun üzerinde aboneye kendi geliştirdiği teknolojilerle hizmet veren ve kullanıcı odaklı yaklaşımıyla sektörde fark yaratan Turknet, 30. yılına yaklaşırken görsel kimliğini yeniledi. Yeni sloganı “İnternet, Turknet” olan şirket, herkes için erişilebilir, özgür ve yüksek hızlı internet sunma vizyonunu, güncellenen kurumsal kimliğiyle pekiştiriyor.
Turknet pazarda “özgürlükçü, yenilikçi ve kuralları yeniden yazan” bir konumda
İnternetin yaşamın odağı haline geldiği günümüzde, kullanıcılar daha özgür ve kesintisiz deneyimler bekliyor. 2022’de yapılan marka araştırmaları, Turknet’in pazarda “özgürlükçü, yenilikçi ve kuralları yeniden yazan” bir konumda olduğunu ortaya koydu. Yeni kimlik, bu güçlü duruşu daha geniş kitlelere aktarmayı amaçlıyor.
Yeni logo cesur bir duruşu simgeliyor
Yeni logo, yaklaşık 2,3 milyon haneye kendi fiber şebekesiyle ulaşan Turknet’in altyapı sağlayıcılığının ötesinde, teknolojiyi demokratikleştiren bir platform olarak konumunu güçlendiriyor. Sekiz aylık kapsamlı bir çalışmanın sonucunda hayata geçirilen yeni logo, yalnızca bir görsel değişim değil, aynı zamanda Turknet’in karakterini ve teknolojiye olan tutkusunu yansıtan görsel bir manifesto niteliğinde.
Yeni logonun tasarım kodlarında; özgürlükçü ve yenilikçi marka karakterinin soyut ifadesi, teknolojiye olan tutkunun derin mor tonlarla vurgusu, dinamik formlarla gigabit hızının temsili ile sadeliği ve modernliği ön planda tutan bir yaklaşım yer alıyor. Bu yeni kimlik, Turknet'in 30 yıllık deneyimini ve dijital dönüşüm vizyonunu temsil ederken, aynı zamanda müşteri odaklılık ve şeffaflık gibi değerlerini de ön plana çıkarıyor.
Yorumlar