Sürdürülebilir reklamcılık: Markalar iklim değişikliğiyle nasıl mücadele edebilir?
KOLEKTİF SOSYAL.



- 18 Eki
Sürdürülebilir İş Ödülleri’nin kazananları belli oldu


- 17 Eki
"Siemens İş Ortağı Sürdürülebilirlik Yolculuğu" projesi başladı


- 17 Eki
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi, Birleşmiş Milletler’den Mükemmellik Ödülü aldı


- 17 Eki
Turkcell, 32 ton tekno atıkla yüzlerce çocuğun eğitimine destek verdi


- 17 Eki
Vodafone’dan “Bu Atıklar Kod Yazıyor” projesi


- 13 Eki
Mezopotamya’da bir ilk daha: Maritaş Denim öncülüğünde ilk rejeneratif pamuk hasadı gerçekleşti


- 9 Eki
Ülker, Sürdürülebilirlik Raporunu sekizinci kez yayımladı

- 6 Eki
Bernhard H. Mayer, sürdürülebilirlik ve lüksü yeni koleksiyonunda buluşturdu


- 6 Eki
Sürdürülebilir İş Ödülleri'nin 10. yıl finalistleri belli oldu


- 4 Eki
Polisan Holding, 2022 Sürdürülebilirlik Raporunu "Ancak Birlikte Başarabiliriz" diyerek yayınladı


- 2 Eki
Watsons İyilik Hareketi, kadın emeğini deprem bölgesinde de destekliyor


- 2 Eki
Akkomarka’dan sürdürülebilirlik çalışmaları için yeni adım: Sorumlu Restoran Hareketi

- 2 Eki
Borusan Lojistik İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği’nden Altın Sertifika aldı


- 6 Haz
MediaMarktSaturn sürdürülebilirlik raporunu yayınlandı


- 2 Haz
Türkiye İş Bankası tarımda karbon ayak izi ölçümünü başlattı

- 2 Haz
AgeSA, “2050 Net Sıfır Emisyon” hedefine ilerliyor


- 2 Haz
Tetra Pak ve TEMA Vakfı iş birliği: Sıfır Atık Eğitim Projesi


- 2 Haz
Migros, "İyi Gelecek Planı" doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor


- 1 Haz
PepsiCo ve UEFA'dan Şampiyonlar Ligi Finali’nde sürdürülebilirlik için sıfır atık hedefi


- 1 Haz
LC Waikiki Green koleksiyonunu zenginleştiriyor: "İyi giyin, 'yeşil' giyin"


- 31 May
Türkiye Sürdürülebilir Havacılık Platformu'nun kurulması için imzalar atıldı


- 25 May
Doğuş Teknoloji, ilk sürdürülebilirlik raporunu yayınladı


- 24 May
Fazla ve Divan iş birliği gıda atığını kaynağında azaltacak