top of page

ESRA BAYKAL / BRANDMAP YAYIN KOORDİNATÖRÜ / Brand Purpose Consultant


Ruhumuza İşleyen Kodlar: Barbie
Anlam, yaratıcılar ve izleyiciler arasındaki karmaşık bir müzakeredir ve hiç kimse anlam yaratmada oyuncaklarla oynayan çocuklardan daha...
25 Tem 2023


2023 korkutucu mu?
BELİRSİZLİĞİ YÖNETMEK İnsan zihni tek başına, anı veya duyumlardan oluşan ve fikirsel eşlemelerin sınırsızca gerçekleşebildiği devasa bir...
7 Mar 2023


Heyecanı eksilmeyen marka olmanın yolu: Arketipler
Arketipler, efsanelerin kurucusu ve aynı zamanda bilinçaltımızın ürünleri olan, dünyanın her tarafında görülen, kollektif yapıya sahip...
7 Mar 2023


Wednesday’in Başarısının Ardında Ne Var?
Netflix’te yayınlanan Wednesday dizisini duymayan kalmamıştır, Jenna Ortega ikonik olan dansı, “şey/thing” korkunç el karakterinin...
7 Mar 2023


Düştüğün yerden kaldırırım seni
“Mağlup olmuş insanların mazeretlerini kimse dinlemez... Ne mazeretlerini, ne çektiği acıları, ne hayal kırıklıklarını, hatta ne de...
7 Mar 2023
bottom of page