top of page

BÜLENT FİDAN / BRANDMAP GENEL YAYIN YÖNETMENİ / TREND ANALİSTİ / MARKA DANIŞMANI


27 Şub 2023
Marka olmak için "tasa"lanmak gerek...
Dünyanın en büyük markaları da en sevilen markaları da bir konuda ısrarla ilerliyor ve markalarının kimliklerinde ve ürünlerinde onu...


27 Şub 2023
Ne nedir? TrendPaper notları. Antika, vintage, retro, kitsch nedir?
ANTİKA NE DEMEK? Latince “antiquus” kavramından gelen “antika” sözcüğü genel olarak “eski” sözcüğü ile karıştırılır. “Antika”, “Eski”...


27 Şub 2023
Pazarlama ve diğer alanlarda "kuşak" kavramı nedir?
Kuşak belli bir zaman diliminde doğmuş, o zaman dilimindeki toplumsal yaşama etki eden, teknolojik, kültürel, sanatsal ve siyasal...


27 Şub 2023
Pazarlama Karmasının Geçmişi
(Kaynak göstermeden ya da bölüm alarak kullanmayınız) İşletmeler, iş süreçleri boyunca işletme dışı ve içi pek çok faktörden...


27 Şub 2023
SÜPER EGO: Markalar için vicdan, bir sınır kapısıdır...
2020 yılının son çeyreğinde İzmir’de deprem oldu. Bir binanın enkazının altından bir bebek çıkarıldı ve bebeğin, kurtaran afet...
bottom of page